Ši naujovė atrodo tikrai įdomi ir naudinga, nes žiūrėdami per šiuos akinius jūs galėsite ne tik matyti savo vairuojamo automobilio greitį, tiesiog „kybojantį“ ore, tačiau ir dar begalę kitų savybių, kurios nėra aiškios.
Trumpai tariant, ši savybė yra vadinama išplėstine realybe (angl. – augmented reality) Paprastas šitokios sistemos pavyzdys:
Nukreipiate savo išmaniojo telefono kamerą į, pavyzdžiui, Šv. Onos bažnyčią, ir telefono ekrane pasirodo informacija apie objektą.
Ir taip, tai yra praktiškai tas pats, kas 2013 metais pasirodę „Google glass“, tačiau „Mini“ sukurti akiniai yra pritaikyti vairuojant.
Akiniai bus sujungti su jūsų automobiliu visą laiką. Jūs galėsite sukurti savo kelionės maršrutą būdami namie ar bet kur kitur, ne automobilyje, o įsėdę į jį, važiuoti reikiama linkme, nes visas maršrutas bus matomas žiūrint per šiuos specialius akinius.
Ši sistema taip pat leis jums atrasti savo automobilį, kai pamiršote kur jį pasistatėte (juk visiems yra taip buvę, negi ne?).
Taip pat automobiliai, paruošti naudojimui su šiais akiniais, turės papildomų vaizdo kamerų mašinos šonuose, o vaizdas bus matomas su akiniais – taip nebeliks vadinamųjų aklųjų zonų. O gal vietoj automobilio šonų vaizdo, persirikiuojant iš juostos į juostą ar statant automobilį jūs norėsite kamputyje matyti savo draugo ar draugės nuotrauką? Tai taip pat bus įmanoma.
Ši sistema taip pat leis jums atrasti savo automobilį, kai pamiršite, kur jį pasistatėte (juk visiems yra taip buvę, negi ne?).
Žinoma, dėl šios ir panašių priežasčių atsirado skeptikų, kurie sako, kad tokia sistema padidins avarijų skaičių keliuose – juk vairuotojas galės įsijungti filmą ar bet ką kitą, kas blaškys jo dėmesį ir privers akis nukreipti nuo kelio.
O taip pat yra daug skeptikų, kuriems šie akiniai atrodo kaip senoviški ir nestilingi aviatoriaus akiniai. Bet jiems ir „Mini“ automobilių dizainas greičiausiai nepatinka.