MINI ONE patinka ne tik moterims, daug vyrų juos dievina dėl puikaus valdymo ir sportinių ambicijų turinčios važiuoklės. MINI tarp mažų naudotų automobilių užima ypatingą vietą, todėl jo kaina yra nemaža.
Deja, automobilis kokybe nepasižymi. Kai 2004 metais įmonę prikėlė vokiečiai BMW, būklė pagerėjo. Tačiau net ir tada MINI kankino pavarų dėžės gedimai, kol buvo nuspręsta visai modernizuoti visą transmisiją. Naujesnės pavarų dėžės buvo daug geresnės, tik apmaudu, kadg senesniems variantams jos tiesiog netiko. Būtų galima pakeisti, bet...
Dėl kokybės stokos pasitaiko ir tokių apmaudžių nesklandumų kaip išklibusios sėdynės, nesandarios gumos, sugedę žibintai ir stringančios durų spynelės. Prieš įsigyjant MINI būtina apžiūrėti dugną, nes apsauga nuo korozijos šiam modeliui buvo naudojama labai taupiai.
1,6 litro 90 AG turintis variklis nėra blogas, tik linkęs leisti tepalus pro tarpines. Įsibėgėti iki 100 km/val. pavyks per 10 sek., maksimalus greitis – 180 km/val., o degalų sąnaudos siekia beveik 7 litrus. Mieste tokios galios pakanka. Tačiau įsijautus ir dažniau agresyviai pavažinėjus teks taikytis su tuo, kad dažnai barškės priekinė pakaba, pusašių guoliai ir svirtys.
Prieš 12 metų publikai pristatytas „New Beetle“ apšnekėtas labai daug, tačiau pirkėjų dėmesio nesulaukė. „Vabalas“ buvo gaminamas ketvirtos kartos „Golf“ pagrindu Meksikoje. Jis pasižymi gera kokybe. Pirkėjų labai vertinamas kabrioletas, tačiau naudotų automobilių rinkoje beveik neįmanoma jo rasti.
Kalbant apie „New Beetle“ variklius būtina ypatingą dėmesį skirti paskirstymo dirželiui – tiek dyzeliniam, tiek benzininiam varikliui. Keisti būtina dažniau, nei rekomenduoja gamintojas, kitaip teks pakloti nemažą pinigų sumelę už remontą.
„Vabalas“ su 1,6 litro varikliu nėra toks taupus kaip MINI. Vidutiniškai vartoja apie 7,5 litro degalų. Dinamikos atžvilgiu šis variklis irgi prastesnis. Iš variklių gamos populiariausi buvo benzininis 1,8T su turbina ir 1,9 TDI dyzelis.
Pakaba yra ganėtinai patvari, tačiau pasitaiko, kad dalys neištveria lietuviškų kelių. Ypač galinės svirtys. Taip pat problemų kelia galiniai stabdžiai, stringantis rankinis stabdis. Kaip ir daugumai VW, „vabalui“ būdingas oro srauto matuoklės gedimas. Kartais – langų kėliklių problemos.
„Volkswagen New Beetle“ yra solidus ir patikimas modelis. Jis pasižymi gera kokybe ir kaina. MINI nėra toks kokybiškas ir praktiškas, tačiau žymiai stilingesnis, o tai kartais yra svarbiausia. Žmona turėtų džiaugtis po egle radusi bet kurį iš jų.