Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

MINI „remiamas“ šaltis pražudė daugiau nei 100 žmonių

Vokietijos meteorologijos institutas Berlyne vykdo programą, kuri leidžia kompanijoms ir pavieniams asmenims „įsivaikinti“ audras ir meteorologinius reiškinius. Kiekvienas, sumokėjęs 300 eurų vėliau savo vardą gali girdėti skaitant orų prognozes visame pasaulyje.
„MINI Countryman“
„MINI Countryman“ / Tomo Lukšio/BFL nuotr.

Už MINI reklamą Vokietijoje atsakinga agentūra „Sassenbach“ pamanė, kad pavadinti žiemos audrą modelio vardu būtų puikus būdas pareklamuoti visais ratais varomą „Countryman“.

Šių metų sausio 24 d. MINI sumokėjo Meteorologijos institutui, kad artėjančią audrą pavadintų „Cooper“ vardu.

Deja, šis reklaminis planas pakrypo ne itin smagia linkme, kai iš Sibiro atslinkęs šaltis smogė stipriau, nei tikėtasi net pačiose šilčiausiose Europos vietose.

Šaltesniuose regionuose situacija buvo išvis liūdna. „Cooper“ vardu pavadintas šaltis pražudė daugiau negu šimtą žmonių Lenkijoje ir Ukrainoje. Dar apie tūkstantį Ukrainos gyventojų dėl nušalimų atsidūrė ligoninėje.

BMW, kuriai priklauso MINI, atstovas sakė labai apgailestaujantis dėl susiklosčiusios situacijos ir prižadėjo, kad ateityje stengsis išvengti tokių apmaudžių klaidų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?