„Naujasis „Mini One First“ suteiks didesnį pasirinkimą pirkėjams. Šio modelio benzininis variklis yra itin ekonomiškas. Be to, nors ir nedidelės galios, jis užtikrina dinamišką ir malonų važiavimą. Tuo pačiu, „Mini One First“ bus mažiausios kainos penkiaduris „Mini“ – standartinės komplektacijos „premium“ segmento modelio kaina neviršys 19,5 tūkst. eurų. Taigi, jis bus prieinamesnis platesniam vairuotojų ratui“, – teigia oficialios „Mini“ atstovės Lietuvoje bendrovės „Krasta Auto“ generalinis direktorius Olegas Martyniukas.
Kaip ir visi naujausios kartos „Mini“ modeliai, penkerių durų „Mini One First“ turės naujos kartos variklį su „Mini TwinPower Turbo“ technologija. Šis 1,2 litrų tricilindris variklis turi turbokompresorių su tiesioginiu benzino įpurškimu ir kintamą vožtuvų valdymo sistemą („double Vanos“). „Vanos“ skirstomojo veleno valdymo sistema suteikia žymiai didesnį sukimo momentą prie žemų pavarų ir daugiau galios esant aukštoms pavaroms, be to, sumažina degalų sąnaudas ir CO2 išskyrimą. Naujasis variklis išvysto 55 kW/75 AG galią ir didžiausią 150 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas prie 1400 aps./min. Penkiaduris „Mini One First“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 13,4 sekundes.
Galią automobilio priekiniams ratams perduoda patobulinta 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, kuri yra efektyvesnė, lengvesnė ir maloniau valdoma nei jos pirmtakai. Naujų technologijų efektyvumas atsispindi ir skaičiuojant degalų sąnaudas – šiam automobiliui vidutiniškai reikės tik 5,2 litrų šimtui kilometrų.
„Mini One First“, lyginant su triduriu broliu, turi ne tik daugiau durų, bet ir 72 mm ilgesnę ratų bazę. 278 litrų bagažinę prireikus galima išplėsti trigubai – iki 941 litrų.
Skaičiuojant su pavasarį „Krasta Auto“ salonuose pasirodysiančiu „Mini One First“, penkerių durių „Mini“ pirkėjai jau gali pasirinkti vieną iš keturių benzininių ir trijų dyzelinių variklių, kurių galingumas siekia nuo 55 kW/75 AG iki 141 kW/192 AG.