Rusnės stebuklas: 9,46 mln. skirta ne tik estakadai

Kelyje Šilutė–Rusnė iki 2018-ųjų pabaigos bus pastatyta estakada, trečiadienį pranešė Susisiekimo ministerija.
Pamario potvynio vanduo užsitraukė ledu
Apsemtas kelias Šilutė–Rusnė / 15min nuotr.

„Šiandien pasirašyta sutartis užtikrina, kad jau po metų potvyniai susisiekimo su Rusne netrikdys“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Ateinančiais žiemos mėnesiais pagal sutartį bus parengti numatyti techniniai darbų projektai. Pavasarį, kai tik leis oro sąlygos, ministerijos teigimu, prasidės kelio Šilutė–Rusnė ruožo nuo 2,40 km iki 7,36 km rekonstravimas, po to ir estakados statybos darbai.

Pačiame žemiausiame, kasmet užliejamame kelio ruože bus pastatyta gelžbetoninė sijinė 750 m ilgio dviejų eismo juostų estakada.

„Rekonstruojamame kelio ruože bus įrengta nauja kelio dangos konstrukcija, apie 1,8 km ilgio kelio atkarpa prie estakados bus paaukštinta. Atsižvelgiant į Šilutės rajono turizmo ir rekreacijos poreikius, ties rekonstruojamu keliu ir per estakadą bus nutiestas 4,5 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas. Pačiame žemiausiame, kasmet užliejamame kelio ruože bus pastatyta gelžbetoninė sijinė 750 m ilgio dviejų eismo juostų estakada“, – teigia ministerija.

Minėti darbai, kurių bendra kaina – 9,46 mln. Eur, bus finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Darbus atliks Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos skelbtą konkursą laimėjusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro AB „Kauno tiltai“ ir UAB „Tiltų ekspertų centras“.

Krašto kelias Šilutė–Rusnė yra vienintelis kelias, vedantis į Rusnės salą. Žemiausią jo 400 m ilgio ruožą (6,35–6,79 km) kiekvieną pavasarį ir rudenį užlieja Nemuno žemupio Atmatos upės potvynis, todėl apie 40 dienų per metus kelias būna nepravažiuojamas lengvaisiais automobiliais.

Lengvieji automobiliai užliejamu ruožu važiuoja, kol vandens gylis neviršija 15 cm. Iki 80 cm gylio užlietu ruožu automobilius perkelia traktoriai, jei gylis dar didesnis – transporto eismas keliu draudžiamas.

Transporto priemonių perkėlimas kasmet pareikalauja valstybės biudžeto lėšų. Pavyzdžiui, vien 2017 m. gyventojų ir jų lengvųjų automobilių neatlygintino perkėlimo užlietu krašto kelio Šilutė–Rusnė ruožu sąnaudoms kompensuoti Kelių priežiūros ir plėtros programos sąmatoje buvo numatyta 250 tūkst. Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų