Originalus „Maybach Zeppelin Spohn Stromlinie“ buvo pristatytas Berlyno parodoje 1932 m. Vis dėlto serijinė gamyba pradėta nebuvo.
Čia, anot Ukrainos žurnalo „TopGir“, dėl Adolfo Hitlerio kaltės buvo pagaminta ne daugiau dviejų šio limuzino vienetų. Nors A.Hitleris sakė, kad toks automobilio stilius prieštarauja nacionalsocializmo idėjoms, šiam modeliui dar ilgai buvo klijuojama „Hitlerio Maybacho“ etiketė.
Keista, kad A.Hitleris mėgo „Mercedes“, kuris iš esmės buvo tas pats, kas „Maybach“, tik kiek kuklesnis.
Remiantis istoriniais šaltiniais, „Maybach Zeppelin Spohn Stromlinie“ — bendras „Maybach“ ir Vokietijos automobilių tobulinimo ateljė „Carosseriebau Hermann Spohn“ kūrinys, paruoštas minėtai parodai 1932 m. Tuo metu gimė streamline dizaino banga. Todėl toks aptakių formų automobilis tais laikais atrodė drąsiai. Be to, turėjo ir keletą keistų funkcionalumų.
Tarkime, durų rankenų ar atsarginių ratų inžineriniai sprendimai (jie paslėpti priekinių ratų sparnuose). Be to, šis automobilis turėjo centrinį užraktą, iš dalies sulankstomą stogą ir firminį bagažo komplektą iš keturių dalių.
Po „Maybach Zeppelin Spohn Stromlinie“ variklio dangčiu buvo montuojamas 8 l V12 agregatas, sutinkamas ir modelyje DS8, sujungtas su pusiau automatine penkių pavarų dėže.
Taigi, labai mažai šansų, kad prie Kijevo rastas automobilis yra oruginalas. Galbūt kažkas bandė atkurti uniklų „Maybach Zeppelin Spohn Stromlinie“, bet jį dėl nežinomų priežasčių „palaidojo“.
„Maybach“ atstovų nuomone, originalas vargiai būtų išlikęs iki šių dienų.