15min žurnalistas naujojo „Toyota Corolla“ pristatyme nufotografavo vieną pirmųjų šio modelio eksponatų – 1,1 l darbinio tūrio 48 AG keturių cilindrų pirmos kartos modelį.
Pavarų svirtis, sumontuota ant grindų, senoviška ilga rankinio stabdžio rankena, didelis plonas vairaratis, minkštos, kiek neįprastos sėdynės – visa tai dvelkia istorija ir primena XX a. vidurio tendencijas, kai tokiais automobiliais dar važinėjo daugelio mūsų tėvai ir seneliai.
Beje, tuo metu ši „Corolla“ išsiskyrė surinkimo kokybe ir technologijomis bendrame kontekste.
1967 m. „Toyota“ pristatė ir „Corolla“ universalą. Šis, pirmos kartos „Corolla“ modelis buvo gaminamas iki 1970 m. Šiais metais pristatytas jau 12-os kartos „Corolla“ modelis.
O dabar istorinis klausimas: kodėl ant automobilio variklio grotelių ir vairo puikuojasi toks keistas logotipas?
Nežinantiems atsakymo pateiksime jį po šia nuotrauka:
Pirmasis „Corolla“ logotipas simbolizuoja modelio pavadinimą. Lotynų kalba „Corolla“ reiškia „gėlių karūna“. Taip modelis buvo pakrikštytas tikintis, kad jis lyg karūna sužibės ar sužydės naujų automobilių rinkoje.
Taip ir nutiko. Per pirmus trejus metus „Corolla“ tapo perkamiausiu modeliu Japonijoje, o vėliau paplito ir į kitas šalis. Šiuo metu Europoje parduodamas modelis surenkamas „Toyota“ gamyklose D.Britanijoje ir Turkijoje.