„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Mitsubishi“ Europoje jau pardavė 40 tūkst. hibridinių visureigių

Praėjus mažiau nei dvejiems metams po to, kai „Mitsubishi“ Europos rinkai pristatė pirmąjį hibridinį miesto visureigį „Outlander PHEV“, šio modelio jau parduota daugiau nei 40 tūkst. vienetų. Kai kuriose rinkose neplanuotai didelės sėkmės sulaukęs „Outlander PHEV“ buvo pasirinkimas numeris vienas iš visų „plug-in“ tipo serijinio hibridinių automobilių Europoje.
Iš tinklo įkraunamas hibridas „Mitsubishi Outlande PHEV“
Iš tinklo įkraunamas hibridas „Mitsubishi Outlande PHEV“

Pardavimo rekordininke tapo Nyderlandų rinka, kur „Outlander PHEV“ parduota daugiau nei 17 tūkstančių.  Antroje vietoje – Didžioji Britanija (11,9 tūkst.). Lietuvoje „Outlander PHEV“ oficialiai pradėta prekiauti vos prieš mėnesį.

„Geriausiu automobiliu su alternatyvia jėgaine“ Didžiojoje Britanijoje tapęs elektra įkraunamas „Outlander PHEV“ yra vadinamasis „plug-in“ hibridas, kuris turi vidaus degimo variklį, tačiau didžiąją dalį laiko naudoja du 80 AG galios elektros variklius atitinkamai priekinei ir galinei automobilio ašiai varyti. Šie varikliai yra įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą. Dviejų litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis yra reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant bei važiuojant ekstremalesniais režimais. Dėl tokios jėgainės, „Outlander PHEV“ iš esmės yra elektromobilis su papildomu varikliu. Naudojant vien akumuliatoriuose sukauptą energija, hibrido nuvažiuotas nuotolis siektų 53 kilometrus.

Naudodamasis mišria technologija „Outlander PHEV“ be papildomo degalų ar elektros energijos papildymo gali nuvažiuoti 880 kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“