„Mitsubishi“ JAV išrinktas „Draugiškiausiu aplinkai“ prekės ženklu

„Mitsubishi“ pripažintas efektyviausiu šių metų automobilių prekės ženklu. Automobilių rinkos mokslinė grupė iš Amerikos (Automotive Science Group, ASG), atlikusi išsamų tyrimą, „Mitsubishi“ paskelbė „Draugiškiausiu aplinkai 2017 metų prekės ženklu“ (Best All-Around Performance Brand) bei „Ekonomiškiausiu 2017 metų prekės ženklu“ (Best Economic Performance Brand).
Naujasis „Mitsubishi Outlander“
Naujasis „Mitsubishi Outlander“

Be prekės ženklo apdovanojimo išskirtinio dėmesio susilaukė trys MMC koncerno modeliai, puikiai pasirodę atskirose kategorijose. 2017 metų „Mitsubishi Mirage“ nugalėjo „Draugiškiausio aplinkai automobilio“ (Best All-Around Performance car of 2017) bei „Ekonomiškiausio automobilio“ (Best Economic Performance Car of 2017) apdovanojimą. „Draugiškiausio aplinkai“ automobilio apdovanojimas skiriamas išanalizavus automobilių skirtumus tam tikroje klasėje. Analizuojami aplinkosaugos, ekonominiai bei socialiniai veiksniai.

„Draugiškiausio aplinkai automobilio“ apdovanojimą pelnė ir 2017 metų „Mitsubishi Outlander“. „Outlander“ nugalėjo net 198 automobilius 2017 metų laidos krosoverių klasėje. Dar vienas MMC koncerno modelis „Mitsubishi Outlander Sport“ pateko į „Draugiškiausių aplinkai“ automobilių penketuką.

Automobilių rinkos mokslinę grupę (ASG) įkūrė JAV veikianti aplinkosaugos politikos konsultacinė grupė „Eco-inovations“. Ši bendrovė sprendžia aplinkosaugos bei socialines problemas, informuodama vartotojus apie rinkos naujoves. ASG sukurta siekiant remti ekologinių naujovių plėtrą. Analizuojant ir tarpusavyje lyginant rinkoje esančias naujoves, formuojamas informuoto vartotojo pasirinkimas. ASG moksliniai tyrimai padeda vartotojams priimti pagrįstus sprendimus, kurie turi ne tik ekonominę vertę, bet kartu yra draugiškiausi aplinkai.

ASG kasmet vykdo rinkos analizę, lygina kokybinius bei kiekybinius duomenis bei išveda Automobilių efektyvumo indeksą (Automotive Performance Index, API). Automobiliai reitinguojami keturiose kategorijose, kiekvienoje jų savo klasėje renkami nugalėtojai: „Aplinkosaugos efektyvumo“ (Environmental Performance), „Ekonomiškumo“ (Economic Performance), „Socialinėje saugoje“ (Social Performance) bei „Draugiškumo aplinkai“ (All-Around Performance), apjungiančioje pirmąsias tris kategorijas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų