Parduodamo automobilio duomenys:
- Kaina: 17422 Lt
- Pagaminimo data: 1993
- Degalų tipas: benzinas
- Darbinis tūris: 2,0 l
- Galia: 370 AG
- Pavarų dėžė: mechaninė
- Savininkų skaičius: 2
- Spalva: juoda
- Pardavimo vieta: Fife, Didžioji Britanija
Jeigu susigundėte pirmosios kartos „Evolution“ ir esate pasiryžę už legendą su 370 arklio galių sumokėti kiek mažiau nei 18 tūkstančių litų, automobilio skelbimą rasite čia.
Didesnė galia ir platus modifikacijų sąrašas
Pardavėjas praneša, kad automobilis yra nepriekaištingos būklės. Po variklio perrinkimo ir modifikacijų „Evo I“ galingumas siekia net 370 arklio galių, kurios perduodamos į visus keturis varančiuosius ratus. Po variklio perrinkimo automobilis nuvažiavęs vos 3400 km. Skelbime teigiama, kad automobiliu niekada nebuvo lenktyniauta.
Vietoje gamyklinių automobilio privalumų, pardavėjas skelbime vardija platų modifikacijų sąrašą ir sumontuotas „aftermarket“ dalis.
Įkvėpta ralio pirmosios kartos „Evoliucija“
„Lancer Evolution“ Japonijos automobilių gamintojo „Mitsubishi“ gamoje atsirado dar 1992-aisiais. Kurti „Evo“ buvo nuspręsta panaudojant „Lancer“ platformą. Bėgant laikui „Evo“ veidas keitėsi, tačiau išliko pagrindiniai bruožai – ketverios durys, sedano kėbulas ir dviejų litrų, keturių cilindrų turbininis variklis.
Japonai „Evo“ sukūrė ralio varžyboms, o norint jose dalyvauti, reikėjo parduoti ne mažiau 2500 vienetų per metus, kad automobilis taptų serijiniu. Raliui skirti modeliai buvo tobulinami, o likę „Evo“ pasklido į gatves.
„Evo I“ motoras prie 6000 apsisukimų per minutę pasiekė 244 AG. Nuo 1992 iki 1993 metų Mitsubishi pardavė 5000 „Evo I“ modelių.