Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mitsubishi Lancer Evolution“ galima įsigyti turint vos 18 tūkst. litų

„Mitsubishi Lancer Evolution“ – automobilis, gerai žinomas besidomintiems automobilių sportu. Japonijos automobilių gamintojas gali pasigirti jau dešimtąja „evoliucijos“ karta. Šį kartą ne apie populiariuosius EVO VIII, EVO IX ar EVO X, o apie patį pirmąjį EVO I. Vienas toks modelis parduodamas Didžiojoje Britanijoje už mažiau nei 18 tūkstančių litų.
„Mitsubishi Lancer EVO I“
„Mitsubishi Lancer EVO I“ / pistonheads.com nuotr.

Parduodamo automobilio duomenys:

  • Kaina: 17422 Lt
  • Pagaminimo data: 1993
  • Degalų tipas: benzinas
  • Darbinis tūris: 2,0 l
  • Galia: 370 AG
  • Pavarų dėžė: mechaninė
  • Savininkų skaičius: 2
  • Spalva: juoda
  • Pardavimo vieta: Fife, Didžioji Britanija

Jeigu susigundėte pirmosios kartos „Evolution“ ir esate pasiryžę už legendą su 370 arklio galių sumokėti kiek mažiau nei 18 tūkstančių litų, automobilio skelbimą rasite čia.

pistonheads.com nuotr./„Mitsubishi Lancer EVO I“
pistonheads.com nuotr./„Mitsubishi Lancer EVO I“

Didesnė galia ir platus modifikacijų sąrašas

Pardavėjas praneša, kad automobilis yra nepriekaištingos būklės. Po variklio perrinkimo ir modifikacijų „Evo I“ galingumas siekia net 370 arklio galių, kurios perduodamos į visus keturis varančiuosius ratus. Po variklio perrinkimo automobilis nuvažiavęs vos 3400 km. Skelbime teigiama, kad automobiliu niekada nebuvo lenktyniauta.

Vietoje gamyklinių automobilio privalumų, pardavėjas skelbime vardija platų modifikacijų sąrašą ir sumontuotas „aftermarket“ dalis.

pistonheads.com nuotr./„Mitsubishi Lancer EVO I“
pistonheads.com nuotr./„Mitsubishi Lancer EVO I“

Įkvėpta ralio pirmosios kartos „Evoliucija“ 

„Lancer Evolution“ Japonijos automobilių gamintojo „Mitsubishi“ gamoje atsirado dar 1992-aisiais. Kurti „Evo“ buvo nuspręsta panaudojant „Lancer“ platformą. Bėgant laikui „Evo“ veidas keitėsi, tačiau išliko pagrindiniai bruožai – ketverios durys, sedano kėbulas ir dviejų litrų, keturių cilindrų turbininis variklis.

Japonai „Evo“ sukūrė ralio varžyboms, o norint jose dalyvauti, reikėjo parduoti ne mažiau 2500 vienetų per metus, kad automobilis taptų serijiniu. Raliui skirti modeliai buvo tobulinami, o likę „Evo“ pasklido į gatves.

„Evo I“ motoras prie 6000 apsisukimų per minutę pasiekė 244 AG. Nuo 1992 iki 1993 metų Mitsubishi pardavė 5000 „Evo I“ modelių.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?