Žurnalo bandytojų komanda tokį verdiktą paskelbė po visus metus trukusių bandymų, kuriuose dalyvavo daugiau nei 200 skirtingų automobilių modelių. Savo kategorijoje „Outlander PHEV“ įveikė hibridinius „Vauxhall Ampera“, C klasės „Mercedes-Benz“ ir elektromobilį BMW i3.
Žurnalo ekspertus sužavėjo ne tik inovatyvi „Outlander“ jėgainė, bet ir automobilio praktiškumas bei palyginti nedidelė kaina.
„Outlander PHEV“ yra vienas reikšmingiausių 2014 metų automobilių. Jo „plug-in“ tipo jėgainė yra puiki, automobilyje patogiai įsitaiso penki žmonės, o kainuoja jis tiek pat, kiek ir įprastas „Outlander“, – privalumus vardijo „Diesel Car“ redaktorius Ianas Robertsonas.
„Mitsubishi Motors UK“ vadovas Lance‘as Bradley pažymėjo, kad „Outlander PHEV“ hibridų rinkoje gerokai išsiskiria iš kitų, todėl tokio gerbiamo leidinio kaip „Diesel Car“ įvertinimas džiugina ir rodo, kad pasirinkta koncepcija yra teisinga. „Visi varomi ratai, galimybė važiuoti vien elektros varikliu varomam ir vos 44 gramus kilometrui siekianti anglies dvideginio emisija yra reikšmingas pasiekimas automobilių industrijai“, – pažymėjo L.Bradley.
„Outlander PHEV“ varomas vien elektros varikliu gali nuvažiuoti apie 50 kilometrų, tuo tarpu naudojant ir vidaus degimo variklį, važiavimo nuotolis išauga net iki 700 kilometrų.
Hibridinė „Outlander“ jėgainė užtikrina visureigiui labai sklandų, tylų ir subalansuotą važiavimą. Didžiojoje Britanijoje „Outlander PHEV“ kainuoja nuo 113 tūkst. litų – maždaug tiek pat, kiek ir dyzelinė „Outlander“ versija. Tiesa, reikėtų pažymėti, kad tokia kaina įmanoma tik dėl Didžiosios Britanijos vyriausybės tokio tipo automobiliams taikomos kompensacijos.