„Mitsubishi Outlander“ švenčia 15 metų gimtadienį

Penkiolikos metų jubiliejų švenčianti „Mitsubishi Outlander“ šeima pasaulinės šlovės sulaukė į jos gretas įstojus „plug-in“ hibridiniam PHEV. Pastarasis yra geriausiai parduodamas tokio tipo elektromobilis visame pasaulyje. Beje, visos šeimos pardavimai – ne mažiau įspūdingi. Nuo 2001-ųjų iki dabar, pasirodžius trims šios šeimos kartoms, jau  parduota virš 1,5 milijono „Mitsubishi Outlander“.
„Mitsubishi Outlander“ automobiliai
„Mitsubishi Outlander“ automobiliai

„Outlander“ išlaiko strategines pozicijas ir „Mitsubishi Motors“ ateities produktų paletėje. Po prieš metus pristatyto ir daug dėmesio sulaukusio „Outlander“ MY16, ryžtingai siekdama išlaikyti rinkoje turimą pranašumą, įmonė ruošia naują „Outlander“ kartą.

Be to, paskatintas „Outlander“ sėkmės, koncernas vis daugiau dėmesio skirs mažiems, vidutiniams ir dideliems SUV. Bus siekiama, kad kiekviena modelių šeima turėtų savo „plug-in“ arba elektrinę versiją.

Įdomūs faktai

  • Pirmos kartos automobilių pagaminta daugiau kaip 300 tūkst. 2003 m. pavasarį įvyko premjera Europoje – regione parduota 45 tūkst. vnt.
  • Antros kartos automobilių pagaminta daugiau kaip 600 tūkst. 2007-aisiais įvyko premjera Europoje – regione parduota 145 tūkst. vnt.
  • Trečios kartos automobilių (iki 2016 m. rugpjūčio) pagaminta daugiau kaip 598 tūkst. 2012 rudenį pristatymas Europoje – iki šių metų rugsėjo parduota 152 tūkst. automobilių.

Trys pagrindinės „Outlander“ šeimos rinkos (pardavimas iš viso, iki 2016 m. rugpjūčio):

  • Europa (įskaitant Rusiją bei Ukrainą) – 260 tūkst. vnt.
  • Šiaurės Amerika – 82 tūkst. vnt.
  • Šiaurės Azija – 65 tūkst. vnt.

Trys pagrindinės „Outlander“ šeimos Europos rinkos (pardavimas iš viso, iki 2016 m. rugsėjo):

  • Jungtinė Karalystė – 32 203 vnt.
  • Nyderlandai – 26 467 vnt.
  • Vokietija – 18 476 vnt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis