Džiaugiasi pratęsta istorija
Gamyklos vadovas Hermannas Bohreris tvirtino, kad šioje gamykloje gimė ne vienas M serijos modelis, tad M4 kupė gamyba pratęsė kelis dešimtmečius trunkančias tradicijas.
„Dabar, kai BMW M4 gaminamas čia, Miunchene, galiu drąsiai teigti, kad legenda sugrįžo į jos gimtuosius namus. Šioje gamykloje tarp 1986-ųjų ir 1991-ųjų buvo pagaminta beveik 18 tūkstančių M3 modelių, įskaitant ir 786 kabrioleto versijos vienetus. Tai, kad šioje gamykloje bus gaminamas BMW M4 kupė, mums yra didelė garbė. Kartu su visa komanda jaučiame didelę motyvaciją ir dėkingumą BMW grupei“, – sakė Miuncheno gamyklos vadovas.
„Man yra garbė būti dalimi BMW gamyklos Miunchene tuo metu, kai nuo konvejerio rieda pirmasis M4 kupė. Aš taip pat jau užsisakiau šį automobilį ir negaliu sulaukti, kada galėsiu jį vairuoti“, – pasakojo DTM pilotas Martinas Tomczykas.
Miuncheno gamyklai – milijonai eurų
Miuncheno BMW gamykla, prieš prasidedant M4 kupė gamybai, sulaukė milijoninių investicijų. Automobilio gamybos linijai, infrastruktūrai ir kitiems įrengimams atnaujinti buvo skirta 150 milijonų eurų.
BMW teigia, kad investicijos į šią gamyklą bus daromos ir toliau, įrengiant skirtingas erdves naujausioms technologijoms kurti ir bandyti.
Kasdien pagamina beveik 1000 automobilių ir dvigubai daugiau variklių
BMW gamykla yra įsikūrusi šiaurės Miunchene, greta BMW muziejaus ir technologijų centro. Šioje gamykloje automobiliai ir jų varikliai gaminami dar nuo 1922-ųjų metų. Dabar čia dirba daugiau nei 7200 specialistų iš penkiasdešimties skirtingų pasaulio šalių.
Kiekvieną dieną Miuncheno BMW gamykloje nuo konvejerio nurieda maždaug 950 automobilių, surenkama daugiau nei 2000 variklių. Čia gaminami trijų, keturių, aštuonių ir dvylikos cilindrų agregatai, taip pat šešių cilindrų dyzeliniai varikliai ir išskirtinės aštuonių cilindrų jėgainės M serijos modeliams.