Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Miuncheno IAA Mobility paroda: „Volkswagen“ parodė prabangiausią savo elektromobilį ID.7

Jei balandžio mėnesį „Volkswagen“ Berlyne surengė tik statišką elektromobilio ID.7 premjerą, tai šį pirmadienį Miuncheno tarptautinėje mobilumo parodoje pademonstravo, kaip jis važiuoja.

Volkswagen ID.7 – beveik 5 metrų ilgio, jo ratų bazė ilga, todėl šiame elektromobilyje ne tik daug erdvės (kaip „Passate“), bet telpa ir didelė 77 kwh baterija. Dėl šios baterijos, naujo, efektyvesnio elektros variklio ir puikios aerodonamikos, ID.7 viena įkrova pagal WLTP gali nuvažiuoti iki 621 km.

Plačiau apie naująjį ID.7 ir kitas premjeras – filmuotuose reportažuose.

VIDEO: Miuncheno IAA parodoje debiutavo elektromobilis Volkswagen ID.7

Pirmas įspūdis, išbandžius VW ID.7

15min žurnalistas išbandė naująjį ID.7 Miuncheno apylinkėse: greitkelyje ir miesto gatvėse. Elektros suvartojimo vidurkis svyravo apie 18 kWh, naudojant kondiciionierių, automobiliu važiuojant keturiems suaugusiems žmonėms.

VIDEO: Elektromobilio Volkswagen ID.7 bandymai Miuncheno IAA mobilumo parodoje

Erdvė viduje, ko gero, stebina labiausiai. Ir priekyje, ir gale keturi žmonės (net ir didelio ūgio) gali sėdėti labai patogiai.

ID.7 siūlo naują multimediją su naujais ekranais, su galimybe į valdymo juostą iškelti dažniausiai naudojamas funkcijas, masažines sėdynes, elektroniniu būdu pritemdomą panoraminį stoglangį ir tikrai puikią vidaus apdailą, lyginant su kitais ID šeimos nariais.

Visiškai nauja prietaisų skydelio koncepcija. Ant vairo jo nebeliko, skydelis sumažintas ir integruotas į panelę, kad neblaškytų vairuotojo. Tačiau pagrindinio ekrano dydį kompensuoja projekcinis ekranas ant stiklio ir 15 colių liečiamas ekranas centrinėje konsolėje.

VW atstovai pabrėžia, kad būtent ID.7 bus prabangiausias, moderniausias gamintojo elektromobilis.

Suprasti akimirksniu

  • Ilgis – 4,956 mm, plotis – 1,862 mm, aukštis 1,537 mm, ratų bazė – 2,965 mm (beveik kaip Kinijos rinkai gaminamo didžiojo visureigio ID.6).
  • Multimedijos ekranas padidėjo iki 15 colių.
  • Aerodinaminis pasipriešinimo koeficientas – 0,23 Cd. Palyginimui – „Tesla Model 3 ir Y“ – 0,23 „Hyundai Ioniq 6“ – 0,21. O prabangios klasės Mercedes EQS – 0,20.
  • Maksimalus nuvažiuojamas atstumas (pagal WLTP) – 615-700 km (priklausomai nuo baterijos dydžio).
  • Preliminari (neoficiali) kaina Baltijos šalyse – nuo 60 tūkst. Eur.
  • Variklio galia – 282 AG, 545 Nm, panaudojama baterijos talpa 77 kWh. Taip pat siūloma ir versija su didesne 86 kWh baterija.
  • Bus ir GTX versija.
  • Baterijos krovimo maksimalus galingumas – 170-200 kW (priklausomai nuo baterijos dydžio).

Apie Miuncheno IAA parodą

Naujoji IAA paroda (vok. – Internationale Automobil-Ausstellung) pirmą kartą buvo surengta 2021 m., vadovaujantis nauja koncepcija. Tai nebėra tik automobilių paroda – čia kalbama apie tvarų mobilumą, ekologiškumą ir naujas mobilumo mieste formas. Tačiau tradiciniai gamintojai lieka ištikimi mugei ir savo naujausius modelius demonstruoja susidomėjusiai visuomenei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs