Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Moller Auto“ Lietuvoje siūlys automobilių prenumeratą „Moller Go“: investavo 250 tūkst. eurų

Automobilių salonai „Moller Auto“ Lietuvoje greitu metu pradės teikti naują paslaugą – automobilių prenumeratą fiziniams asmenims.
„Moller go“ paslauga
„Moller go“ paslauga / Moller auto nuotr.

Prenumerata, į kurią bendrovė investavo 250 tūkst. eurų, vairuotojams leis išsinuomoti tiek naujus, tiek mažai naudotus automobilius.

Anot „Moller Auto“ generalinės direktorės Baltijos šalyse Izidos Gerkenos, teikiant šią paslaugą labiausiai bus orientuojamasi į bendrovės atstovaujamų prekės ženklų „Audi“, „Volkswagen“ ir „Škoda“ prenumeratą, tačiau susidomėjusiems asmenims bus sudaryta galimybė užsisakyti bet kurios markės automobilį.

„Tai yra visiškai naujas būdas naudotis naujausiais ir pažangiausiais automobiliais be ilgalaikių įsipareigojimų. Žmonės šiandien ieško patogumo, pasirinkimo laisvės ir jų norus bei poreikius atitinkančių paslaugų, todėl keičiasi mobilumo supratimas. Mūsų, kaip vieno iš srities lyderių, užduotis – prisitaikyti prie pokyčių ir pasiūlyti platų paslaugų spektrą, atitinkantį šiandieninio vairuotojo lūkesčius“, – sako ji.

Kas įtraukta į prenumeratą?

Nurodoma, kad į „Moller Go“ automobilio prenumeratą įtraukti ir apsilankymai sertifikuotuose automobilių servisuose, civilinės atsakomybės draudimas, visą parą teikiama pagalba kelyje bei pakaitinis automobilis, jeigu pagrindinė transporto priemonė patektų į draudiminį įvykį ir ją reikėtų remontuoti. Į prenumeratą taip pat įskaičiuotas žieminių ir vasarinių padangų keitimas bei saugojimas, automobilio nusidėvėjimo išlaidos.

Automobilį iš „Moller Go“ bus galima užsisakyti nuotoliniu būdu, atsiimant Vilniuje. Prenumeruojamu automobiliu galima važinėti po visas Baltijos šalis, o iš anksto susitarus su tiekėju – ir už jų ribų.

Paslauga jau metus veikia Latvijoje

I. Gerkena pastebi, kad pernai pavasarį Latvijoje atsiradusi automobilių prenumeratos paslauga sulaukė didelio susidomėjimo – jos paklausa kas mėnesį kyla maždaug po 20 proc.

„Nors automobilių prenumerata yra palyginti naujas sprendimas, juo pradeda naudotis vis daugiau žmonių. Kalbant apie populiariausias markes, Latvijoje fiziniai asmenys dažniausiai renkasi vairuoti „Volkswagen T-Cross“ arba „Volkswagen Taigo“. Tuo tarpu tarp verslo klientų pastaraisiais mėnesiais itin išaugo aukščiausios klasės automobilių, tokių kaip „Audi e-tron GT“, paklausa“, – dalinasi pašnekovė.

Įmonės direktorė Baltijos šalyse priduria, kad Latvijoje svarstoma paslaugą plėsti ir pradėti siūlyti sezoniško automobilių keitimo galimybę bei įvairesnių transporto priemonių rūšių.

„Sieksime, kad, pavyzdžiui, vasarą vairuotą kabrioletą šios paslaugos naudotojai žiemą galėtų pakeisti į keturiais ratais varomą visureigį, mokėdami tą patį abonentinį mokestį. Šiuo metu stengiamės prisitaikyti ir dar labiau suprasti vartotojų pageidavimus, finansines galimybes bei kasdienius poreikius, todėl ateityje, tikėtina, pasiūlysime ne tik automobilių prenumeratą, bet ir kemperių ar elektrinių dviračių nuomą“, – reziumuoja pašnekovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs