Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Moteriško „Peugeot 208“ testas

Gražus, nebrangus, ekonomiškas ir praktiškas – „Peugeot 208“ tiktų šie apibūdinimai. Pristatytas šių metų Ženevos parodoje kovo mėnesį, neseniai šis modelis atvyko į Lietuvą. Nors nėra lengva rasti kriterijus, pagal kuriuos bet kokį automobilį galima būtų priskirti labiau moteriškai nei vyriškai lyčiai (ir atvirkščiai), 208 turi šiokį tokį jų rinkinį.
„Peugeot 208“
„Peugeot 208“ / Gamintojo nuotr.

Dailus

Pažiūrėkite į naujausio „Opel Corsa“ nuotrauką ir palyginkite ją su „Peugeot 208“. Kuris gražesnis? Devynių iš dešimties skaitytojų nuomonė turėtų sutapti – simpatijos krypsta subtiliam prancūzui, o ne išsižiojusiam vokiečiui. Ne viename užsienio dizaino konkurse jau nugalėjęs ar tapęs prizininku 208 tik dar kartą įrodo esąs vienas gražiausių savo segmento atstovų.

Ne tik išorėje – viduje akys taip pat džiaugsis. Kur kas labiau nei pirštai palietus kurias plastmases ar protas bandant suprasti kai kurias funkcijas. Bet tai – prancūziška norma. Juk ne kiekviena graži blondinė (ar raudonlaukė) yra protinga, ar ne?

Gamintojo nuotr./Peugeot 208
Gamintojo nuotr./„Peugeot 208“

Vairuotoja(-s)

Šį automobilį turėtų vairuoti neaukštas žmogus – nei vienam 180 cm ūgį viršijančiam kolegai patogiai įsitaisyti vairuotojo vietoje nepavyko. Arba vairas per toli (beje, jis reguliuojamas keturiomis kryptimis – pliusas „Peugeot“, tokios klasės automobilyje padarius šį privalumą), arba pedalai per arti. Jeigu ūgis yra apie 170 cm, pozicija tampa gerokai patogesnė.

Vairavimo pozicija yra ganėtinai aukšta, net ir maksimaliai nuleidus sėdynę, kurios forma neypatinga – šoninis prilaikymas prastas, sėdėsena nevargina tik trumpose kelionėse. Kita vertus, nėra daug atvejų, kai 208 perkamas keturių asmenų šeimai kaip vienintelis automobilis – tai yra miestui skirtas dailus ir manevringas mažylis. O įlipimo ir išlipimo procesus į automobilį su tokios formos sėdynėmis atlikti paprasta.

„Peugeot 208“, kaip moterišką automobilį, pateikia ir pats gamintojas – daugumoje gamyklinių prancūzų nuotraukų dominuoja dailios merginos ir 208 duetas.

Gamintojo nuotr./Peugeot 208
Gamintojo nuotr./„Peugeot 208“

Vairas

Ši detalė verta atskiro paragrafo. Nors vairavimo pozicija nėra pati patogiausia, malonesnio vairo nerasite jokiame mažame automobilyje. Jis čia nuostabus! Nedidelis, patogus ir netgi gražus – šis trio tokiose detalėse sutampa retai.

Tai – detalė, kurios nesinorėtų pakeistos net ir GTI modelyje. Net neabejoju, kad ir po dešimties metų daugeliui žmonių, turėjusių 208, šis mažylis asocijuosis būtent su neįprastu vairu.

Gamintojo nuotr./Peugeot 208
Gamintojo nuotr./„Peugeot 208“

GTI

„Peugeot“ garsiai skalambija grįžtanti su tikruoju GTI modeliu – tokiu, koks buvo 205. Gerai valdomu, patogiu, pakankamai galingu ir simpatišku. Jeigu šio prancūzo išvaizda yra tikrai gera, tai kiti trys komponentai GTI versijoje turėtų būti gerokai patobulinti nei paprastame modelyje.

208 kol kas neturi galingų variklių, jo valdymas – mažylių klasės standartas, bet ne daugiau, o patogiu GT klasės automobiliu jo vadinti liežuvis neapsiverstų. Patogiu miesto automobiliu – mielai.

Tad GTI versija turėtų būti laukiama ne mažiau nei buvo ar yra laukiamos galingesnės „Volkswagen Polo“, „Citroen DS3“, „Opel Corsa“ ar „Renault Clio“ versijos. Tai – pagrindiniai 208 GTI konkurentai. Ar sugrįžtantis „Peugeot“ kūrinys pranoks kolegas? Laukti, manau, verta.

Bandyto „Peugeot 208“ techninės charakteristikos

Variklio darbinis tūris 1398 cm3
Pavarų dėžė 5 pav., mechaninė
Degalai Dyzelinas
Galia 67 AG prie 4000 aps./min.
Sukimo momentas 160 Nm prie 1750 aps./min.
CO2 emisija 98 g/km
Maks. greitis 163 km/val.
0-100 km/val. 13,5 s
Degalų sąnaudos (miestas/užmiestis/vidutinės) 4,4/3,4/3,8 l/100 km
Ilgis/plotis/aukštis 3962/1740/1461 mm
Ratų bazė 2537 mm
Masė 1050 kg
Gamintojo nuotr./Peugeot 208
Gamintojo nuotr./„Peugeot 208“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos