Beje, ar žinote, kas yra darbinis variklio tūris? O tai, kad po „Dodge Challenger“ kapotu yra ne tik variklis, bet ir pora puodelių laikiklių?
„Mes negaminame motociklų“ – taip į pasiūlymą sukurti motociklą su dideliu varikliu 20 amžiaus pradžioje sureagavo „Daimler Chrysler“ korporacijos „Chrysler“ divizijos viceprezidentas dizainui Trevoras Creedas.
Jis nebuvo labai sužavėtas tuo, kad du jo darbuotojai – Bobas Schroederis ir Daveas Chyzas – nori kurti motociklo koncepciją, vietoje to, kad užsiimtų automobiliais.
Tačiau Creedas neužkirto kelio entuziazmui ir leido vystyti idėją popieriuje. Tas popierius vis gražėjo ir skynėsi kelius per korporacijos koridorius. Netrukys jis pasiekė „Daimler Chrysler“ viceprezidentą Freemaną Thomasą, kuris paskyrė garsų automobilių kūrėją Marką Waltersą prisidėti prie projekto. Pastarasis 2002-ųjų pavasarį parengė įspūdingą prezentaciją savo bosams, kad tas įdomus motociklas tik taptų kūnu.