KTM pirmą kartą į keturių ratų pasaulį rimčiau žengė 2008 metais, kai buvo pristatytas trasoms ir gatvėms skirtas „X-Bow“. Šį automobilį, kad ir koks pažangus jis yra, sunku vadinti superautomobiliu. Jis neturi visiškai jokio stogo ar kokių nors patogumų. Tačiau KTM tikslai buvo aiškūs – „KTM X-Bow“ tapo visa lenktyninių automobilių linija.
2020 metais „KTM X-Bow GTX“ tapo tikru GT2 bolidu su „Audi“ 5 cilindrų varikliu. GT2 versija išvysto 600 AG, o pasilinksminimams trasoje skirtas GTX siūlo 500 AG. Abu bolidai neturi durelių, bet yra uždari – į vidų patenkama per naikintuvo-stiliaus gaubtą.
Dabar aiškėja, kad „X-Bow GTX“ matuosis ir valstybinius numerius. Tiesą sakant, KTM jau kurį laiką kalbėjo apie tokius tikslus, o dabar prototipas jau yra bandomas.
Detalių nedaug, bet gatvinis „X-Bow GTX“ išlaikys agresyvų dizainą ir, tikriausiai, gaubtą. Nors „X-Bow GTX“ atrodo kaip koks „Ferrari“ ar „McLaren“ konkurentas, šis automobilis prie prabangaus kazino nestovės ir kostiumuoti turtuoliai iš jo nelips. Kodėl? Net ir su valstybiniais numeriais „KTM X-Bow GTX“ bus daugiausia skirtas trasoms. Į jį įlipti bus sunku, jis bus labai triukšmingas ir, tikriausiai, nepatogus.
Kaina? Vėlgi, oficialių duomenų nėra. Bet trasoms skirtas „X-Bow GTX“ kainuoja 294 tūkstančius eurų – tai yra šiokia-tokia užuomina, ko galima tikėtis.