Sostinės viešasis transportas baigia savo darbą apie vidurnaktį, o pradeda ryte truputį po penktos valandos. Naktimis autobusai ir troleibusai nevažinėja, nors būta bandymų teikti ir tokią paslaugą. Vis dėlto besinaudojančiųjų ja nebuvo daug ir toks važinėjimas miestui neapsimokėjo.
Anot A.Zuoko, naktiniai autobusai važinėjo 2006-2007 metais, tačiau savivaldybei kilus finansinių problemų jų buvo atsisakyta. „Keleivių skaičius buvo per mažas, pajamų turėdavome per mėnesį 17 tūkst. Lt, o išlaidų – 88 tūkst. Lt. Nors tuose autobusuose net negaliojo bendri mėnesiniai bilietai, tekdavo pirkti vienkartinius už 3 Lt“, – kalbėjo meras.
Jeigu miestas būtų turtingesnis, galbūt atsirastų galimybių bent vienam maršrutui, tarkim, Antakalnis-Saulėtekis. Vis dėlto kol kas Vilniaus savivaldybė tokių sprendimų net nesvarsto – jos biudžete trūksta pinigų išlaikyti ir dabartinei susisiekimo sistemai.
„Jei klube linksminatės iki 3 val. nakties, tai gal geriau susimesti trise ar keturiese ir išsikviesti taksi“, – įsitikinęs A.Zuokas.
Šiuo metu Vilniuje naktiniai autobusai kursuoja tik ypatingomis progomis – Naujųjų metų naktį, per Kultūros nakties renginius.
Kaune tebevažinėja naktinis autobusas naktį iš penktadienio į šeštadienį maršrutu „Kauno klinikinė ligoninė-Partizanų g.“. Klaipėdoje naktimis kursuoja privatūs maršrutiniai taksi, tiesa, pastaraisiais metais jų gerokai mažiau, nei buvo anksčiau.