Tai mažas miesto automobilis, patiksiantis tiems, kurie retai išvažiuoja už miesto ribų. Siaurose gatvėse šis hečbekas atskleidžia mažo automobilio privalumus. Tai – lengvai valdomas, pastangų prie vairo nereikalaujantis ir net įtraukiantis automobilis.
Nuo 2008 iki 2017 metų gaminti „Fiesta“ iš plataus konkurentų spektro išsiskiria itin patogia sėdėjimo pozicija bei kiek smagesniu agresyviu dizainu. Priekinė automobilio dalis primena net kai kuriuos gerokai bangesnius modelius – didelės, trapecijos formos grotelės – lyg trumpas žvilgtelėjimas į „Aston Martin“ ar „Tesla“ automobilius.
Smailūs priekiniai žibintai ir į viršų galinės dalies link kylanti pečių linija mažam „Ford“ modeliui suteikia sportiškesnę stovėsena ir savo ruožtu kuria sportiškesnio automobilio įspūdį.
Įsėdus į šeštosios kartos „Ford Fiesta“ bei nustačius patogią vairo ir sėdynės poziciją apima patogaus ir jaukaus automobilio pojūtis. Net galima ignoruoti faktą, kad viduje dominuoja pigaus plastiko detalės.
Konservatyvesni vairuotojai gali abejingai vertinti automobilio interjero dizainą. Kai kuriems jis pasirodys pernelyg jaunatviškas. Prietaisų skydo centre esanti aibė įvairių mygtukų iš pirmo žvilgsnio atrodo pernelyg chaotiškai. Tuo tarpu funkcijų valdymas pateiktas ne taip aiškiai, kaip atitinkamų gamybos metų „Volkswagen Polo“ ar „Toyota Yaris“ modeliuose.
Baziniai šeštos kartos „Ford Fiesta“ buvo aprūpinti labai paprasta įranga. Kai kurie parduodami tokie modeliai net neturėjo elektra valdomų langų. Reikia akcentuoti ir faktą, kad gale sėdintys keleiviai neturės daug vietos – labiausiai jos trūks kojoms. Taip pat čia pasodinti maži vaikai dėl link galinės dalies siaurėjančių langų negalės mėgautis per šoninius langus atsiveriančiu vaizdu.
Visgi, geriausios šio automobilio savybės atsiskleidžia išriedėjus į kelią. Dėl sąlyginai smailaus bei aptakaus priekio „Fiesta“ salone išlieka sąlyginai tylu – tai vienas geriausiai garsą izoliuojančių automobilių tarp ekonominės klasės B segmento hečbekų.
Nors „Fiesta“ buvo projektuota miesto gatvėms, šis automobilis noriai priima ir ilgesnių kelionių iššūkius. Tiesa, norint nepavargti reikėtų rinktis vingiuotą maršrutą, o ne plataus greitkelio atkarpą. Kelio vingiuose atsiskleidžia tikslus ir įtraukiantis šio hečbeko valdymas. Automobilio ratai perskaito visus kelio nelygumus, tačiau į šonus tik truputį svyruojantis kėbulas patiks tiems, kuriuos nuvylė nuobodūs „Fiesta“ konkurentai.
Trijų cilindrų benzininiai „Ecoboost“ pasižymi charakteringu garsu ir labai entuziastiškai reaguoja į staigesnį akceleratoriaus pedalo paspaudimą. Šį daugybę titulų pelniusį variklį gamintojas labai gerai parinko šiam automobiliui, nors tai nėra pats patikimiausios benzininis variklis.
Portale Autoplius.lt tokių automobilių kainos prasideda nuo 2000 eurų, o tai reiškia, kad šeštosios kartos „Ford Fiesta“ gali būti puikus pirmasis automobilis. Entuziastiškas šio hečbeko charakteris gali ne tik nuvežti iš taško A į tašką B, bet ir, esant norui, priversti vairuotoją pamilti vairavimo procesą.