Kaip ir jo pagrindiniai konkurentai, „Scirocco“ nėra praktiškas kelioninis automobilis – nedidelė bagažinė, tačiau jame pusiau patogiai gali įsitaisyti keturi suaugusieji.
Automobilio salonas, kaip ir dera „Volkswagen“ koncernui, surinktas tvirtai, naudojamos puikios medžiagos. Nors išorės dizainas ir nustebino daugelį šios markės gerbėjų, tačiau įsėdus į „Scirocco“ tenka nusivilti – viduje visi tie patys „Golf“ ir „Eos“ dizaino elementai.
Variklių pasirinkimas nuo pat pirmųjų gamybos metų buvo didžiulis. Renkantis iš dyzelinių agregatų, buvo siūlomi du: 2 litrų darbo tūrio 140 ir 175 arklio galias pasiekiantys varikliai. Pastarasis 100 km/val. ribą pasiekia per 8,1 sekundės.
Benzininiai varikliai taip pat verti dėmesio. 1,4 litro TSI varikliai pasiekia 120 ir 160 arklio galių, o galingiausias 2.0 TSI variklis – 200 arklio galių, 100 km/val. žymą – greičiau nei per 7 sekundes. Visi šie varikliai yra komplektuojami ir su automatine DSG pavarų dėže – jos veikimas yra nepriekaištingas, net ir mėgstantiems sportišką vairavimą tikrai verta atkreipti dėmesį į variantus su automatine pavarų dėže.
„Scirocco“ yra gana retas modelis, jis vertinamas šios markės gerbėjų ir išsaugo savo vertę. Kadangi jis gamintas ant „Golf“ pagrindo ir pagrindiniais komponentais dalijasi su vyresniuoju broliu, patikimumas yra puikus ir patikrintas laiko. Prieš perkant svarbu patikrinti DSG pavarų dėžę, nes jos remontas gali kainuoti labai brangiai.
+ Agresyvus dizainas, puikus valdymas.
– Bagažinės išplanavimas, keturios sėdimos vietos.
„Keturių ratų“ vertinimas: 8,5
„Volkswagen Scirocco“ skelbimus rasite paspaudę čia.
„Volkswagen Scirocco“ |
|
---|---|
Gamintojas |
„Volkswagen“ |
Gamybos metai |
2008–2016 m. |
Gamybos vieta |
Portugalija |
Klasė |
Kompaktinė |
Kėbulo tipai |
Hečbekas |
Varantieji ratai |
Priekiniai |
Ratų bazė (mm) |
2 578 |
Ilgis/plotis/aukštis (mm) |
4 256/1 810/1 404 |
Giminingi automobiliai |
„Volkswagen Golf“ (MK V) |
Pirmtakai |
„Volkswagen Scirocco“ |
Įpėdinis |
Nėra |