Naudotas „Volvo C30“ surado savo nišą sportiškų hečbekų segmente

Mažiausias „Volvo“ šeimos narys buvo pristatytas 2008 metais. Kupė kėbulas su trejomis durimis buvo tiesioginis konkurentas „Volkswagen Scirocco“ ir BMW 1 serijos kupė. Tai pirmasis tokio tipo „Volvo“ kūrinys, juo buvo bandoma privilioti jaunesnės kartos pirkėjus, kurie nelabai domėjosi šio gamintojo modeliais.
„Volvo C30“
„Volvo C30“

Jis surado savo nišą – konkurentų gaminami modeliai yra gerokai sportiškesni ir tiksliau valdomi, o „Volvo“ mažylis siūlė saugumą ir komfortą.

Kadangi automobilis siūlomas tik su trejomis durimis, daug praktiškumo jame ieškoti nereikėtų, patekti ant galinių sėdynių gana sudėtinga. Automobilio kėbulo forma yra tikrai neįprasta, tai bagažinę padaro dar mažesnę.

„Volvo C30“ salono apdailos detalės yra surinktos kokybiškai, prietaisų skydelis išdėstytas racionaliai. Nepaisant to, kad nelabai patogu patekti ant galinių sėdynių, salonas yra neblogai išplanuotas ir leidžia mėgautis komfortiška kelione.

„Volvo“ siūlo nemažą variklių pasirinkimą – pradedant nuo silpnų 1,6 litro benzininių ir dyzelinių agregatų iki galingiausių T5 ir D5 2,4 litro darbo tūrio variklių su turbokompresoriais. Rinkdamiesi iš benzininių agregatų, mes žiūrėtume į galingiausią T5 versiją – ji priklausomai nuo gaminimo metų pasiekė 220–230 arklio galių. Šio variklio dinamikos tikrai pakaks, o degalų sąnaudos yra ne ką didesnės nei silpnesnių atmosferinių versijų – mieste galima važinėti ir sunaudojant 10 l/100 km.

„Volvo C30“
„Volvo C30“

Norintiems sutaupyti, reikėtų vengti pirmaisiais metais gamintų 1,6 litro dyzelinių agregatų – jie turėjo nemažai gedimų. Nuo 2009 metų gaminami varikliai buvo puikūs ir problemų neturėjo. Galingiausias D5 variklis pasiekia 180 arklio galių, važiuodami mieste jausitės labai greiti (100 kilometrų per valandą pasieksite per 7,7 sekundės), o vidutinės degalų sąnaudos nesieks 8 litrų dyzelino. Su silpniausia 1,6 litro dyzeline versija dinamikos bus gerokai mažiau, tačiau sutaupysite iki poros litrų degalų.

Nors „Volvo“ patikimumo rodikliai yra tikrai geri, tačiau C30 nėra geriausias jų modelis. Pagrindinės ir dažniausiai pasitaikančios problemos jau turėjo būti pašalintos garantinio laikotarpio metu, tačiau vertėtų atkreipti dėmesį į automobilio stabdžius ir į vietą nesugrįžtantį akceleratoriaus pedalą.

+ Stiprūs T5 ir D5 varikliai.

– Vairavimo savybės gali nuvilti.

4R vertinimas: 7

„Volvo C30“
„Volvo C30“

„Volvo C30“ duomenys

Gamintojas

„Volvo“

Gamybos metai

2006–2013 m.

Gamybos vieta

Belgija

Klasė

Kompaktinė

Kėbulo tipai

Hečbekas

Varantieji ratai

Priekiniai

Ratų bazė (mm)

2 640

Ilgis/plotis/aukštis (mm)

4 252/1 782/1 447

Giminingi automobiliai

„Volkswagen Scirocco“, BMW 1

Pirmtakai

Nėra

Įpėdinis

Nėra

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų