Naudoti „Mercedes ML“ tapo rusams galvos skausmu: tenka parduoti pusvelčiui

Antros kartos visureigiai „Mercedes Benz ML“ (W164, gaminti 2005-2011 m.), labai vertinami visoje Rytų Europoje. Taigi ir Rusijoje. Tačiau, jei anksčiau nusipirkti daužtą ML, jį susiremontuoti ir vėliau išlaikyti Rusijoje nebuvo sudėtinga, tai dabar šis vokiečių kūrinys tampa rakštimi jautrioje vietoje.
Mercedes-Benz ML (W164)
Mercedes-Benz ML (W164) / M93/Wikimedia Comons iliustr.

Daugiau naujienų apie automobilius

„Mercedes-Benz ML“ (W164), pakeitęs ankstesnį W163, labai išpopuliarėjo dėl komforto, tapo patikimesnis. Rėminės konstrukcjos nebeliko, pakaba tapo patogesnė. Iš esmės visureigis tapo krosoveriu, ko ir reikėjo rinkai.

Tiesa, daugelis versijų turi Pro Off-Road paketą su tarpašine ir galinio diferencialo blokiruote.

Toks automobilis šalia rusiškų UAZ ar NIVA visureigių, ypač versijos su galingais varikliais, atrodė kaip kosminis laivas. Tačiau dabar šis kosminis laivas gali ilgam apsistoti garažuose ar aikštelėse.

„Avtovzgliad“ paaiškino, kas vyksta.

Jei naudotas ML varomas dyzelinu (dauguma yra būtent tokie), tai rusišku dyzelinu nuvažiavus apie 60 000 km jau reikia keisti degalų purkštukus, kaitinimo žvakes ir karterio ventiliacijos vožtuvą. Jei važinėta intensyviai, tikėtinas turbinos remontas. Pakaboje būtina keisti traukių gumines įvores (sailenblokus).

Be to, kaip ir daugelyje „premium“ automobilių, variklio alyvą reikia keisti kas 7 000-10 000 km. Automatinėje pavarų dėžėje – kas 60 000 km, o reduktoriuose – kas 80 000 km.

Kol kas neskaičiuokime, kiek tai kainuoja be vakarietiškų detalių likusioje Rusijoje. Nes autoservisai bando „iškišti“ bet kokią alyvą ir detales. Taigi, pasak vieno „Mercedes-Benz ML“ vairuotojo, betaisant automobilį, jo bėdų vis daugėja. Tokiu būdu ML tampa ne džiaugsmo šaltiniu, o pinigų siurbėju. Ypač, jei automobilis jau nuvažiavęs bent 200 000 km. Nes ties šia riba reikia keisti ir pneumatines pakabos pagalves.

ML savininkas taip pat pasidalijo ir platesniu gedimų sąrašu: trūko rutulinis šarnyras, pradėjo zvimbti stebulės guolis, įtrūko stabdžių žarnelės, sugedo ir „pneumatikos“ kompresorius.

Tačiau autovežį jam teko kviesti dėl kito gedimo – užtrumpino degalų siurblys. Vairuotojas taip pat skundėsi, kad, nuvažiavus 150 000 km, pradėjo klibėti vairo traukės (Rusijos keliai nėra patys geriausi), įtrūko kolektoriaus srauto matuoklis, išbėgo amortizatorių alyva. Beje, sugedęs pneumatinės pakabos kompresorius buvo pakeistas kinišku. Bet šis sugedo, atlaikęs vos 30 000 km. Tad nuolat prietaisų skydelyje degančios lemputės tapo tiesiog malonia kasdiene smulkmena.

Pardavė pusvelčiui

Naudoto ML savininkas suskaičiavo, kad į remontą investavo apie 1 300 000 rublių (17 500 Eur), kai prieš keletą metų (gerokai prieš karą) ML pirko už 1 200 000 rublių (16 000 Eur).

Galiausiai, sukišęs į naudotą „premium“ visureigį antra tiek, pardavė jį tik už milijoną rublių (13 440 Eur). Vieni nuostoliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų