Kelios avarijos, kurių metu žuvo arba buvo sužeisti „Tesla“ vairuotojai, naudojęsi autopilotu, iškėlė rimtų klausimų – ar galima aklai pasitikėti dirbtiniu intelektu.
Kaip vėliau paaiškino „Tesla“ atstovai, iki šiol veikiantis autopilotas nėra baigtas tobulinti, todėl tėra tik įrankis vairuotojo rankose. Panašiai kaip traukos kontrolės funkcija. Jai veikiant už automobilio saugumą juk lieka atsakingas vairuotojas. Tad to tikrojo (autonomiškai veikiančio) autopiloto dar gali tekti palaukti keletą metų.
Tačiau praėjusį sekmadienį bendrovės įkūrėjas ir vadovas Elonas Muskas pranešė, kad programinės įrangos atnaujinimą bus galima atsisiųsti po dviejų savaičių automobiliams, kurie buvo pristatyti po 2014 metų spalio. Jis taip pat pareiškė, kad „labai tikėtina“, jog šis atnaujinimas būtų išgelbėjęs gegužę per susidūrimą su sunkvežimiu žuvusio „Tesla“ vairuotojo gyvybę.
Nauja bėda – „Tesla Model X“ durys
Deja, kaip rašo „Engadget“, elektromobilių gamintojo problemos tuo nesibaigia. Vasaros pabaigoje išleistas programinės įrangos atnaujinimas turėjo padidinti „Tesla Model X“ durų saugumą. Naujieji patobulinimai turėjo padėti dar geriau apsaugoti keleivių kūno dalis, kad elektrinės durys jų neprispaustų ar neužgautų. Tą užtikrina specialūs jutikliai, esantys viduje.
Panašu, kad liepos mėnesį (iki atnaujinimo) ši sistema veikė tikrai neblogai. Tą įrodo ir atliktas bandymas su morka ir bandymas įkišti pirštą tarp durų ir rėmo:
Tačiau, kaip rodo „Tesla“ savininkų socialiniuose tinkluose platinami įrašai jau po atnaujinimų, durys be gailesčio kapoja agurkus. Tad daugelis baiminasi, kad bet kuris užsižiopsojęs keleivis gali netekti ir piršto, jei šis pakliūtų tarp rėmo ir durų.
„Tesla“ atstovai teigė, kad šie patobulinimai turėjo sumažinti atvejų, kai durys neužsidaro dėl „klaidingo pavojaus“ skaičių. Tačiau „Engadget“ spėja, kad inžinieriai apskritai išjungė jutiklius. Štai toks agurkų traiškymo pavyzdys.