Nors naujoji gamykla iškilo visai šalia senojo Gioro „Audi“ automobilių fabriko ir, galima sakyti, jo gamybinėje bazėje, tai yra atskiras automobilių gamybos vienetas su savo presavimo, kėbulų gamybos, surinkimo ir dažymo cechais.
Naujoji gamykla užima maždaug du milijonus kvadratinių metrų, o į jos statinius, infrastruktūrą bei naujovišką gamybos įrangą investuota per 900 milijonų eurų.
Šiais metais „Audi Hungaria“ švenčia dvidešimties metų veiklos sukaktį. Nuo savo atidarymo 1993 metais ši bendrovė – „Audi AG“ padalinys - greitai tapo didžiausiu variklių gamintoju ir dalių tiekėju beveik visoms „Volkswagen Group“ koncerno markėms. Nuo 1998 metų čia surenkami „Audi TT“. Šiuo metu Vengrijoje taip pat gaminama didžioji dalis Europos rinkai skirtų „Audi TT“ ir „TT Roadster“, „Audi A3 Cabrio“ ir „RS3 Sportback“. Visa naujoji gamykla skirta šiuo metu pradėtam gaminti ir greitai rinką pasieksiančiam „Audi A3 Sedan“. Kasmet tikimasi pagaminti po 125 tūkst. šio modelio sedanų.
Su naujuoju „A3 Sedan“ „Audi“ žengia į perspektyvų, tačiau konkurencingą kompaktiškų sedanų segmentą. Tokių automobilių paklausa ypač auga besivystančiose Vidurio ir Rytų Europos rinkose, o taip pat Kinijoje, ir kas keisčiausia – JAV, nors neseniai amerikiečiai labiau mėgo didesnės klasės sedanus. Gamybos pradžia Gioro mieste sutapo su pardavimų pradžia – Vokietijoje jau priimami užsakymai „Audi A3 Sedan“ automobiliams.
Pradėjus veikti naujajai gamyklai, Vengrijoje sukurta 2100 naujų darbo vietų. Nauji darbuotojai rengiami vietiniame mokymo centre, o jie stažuojasi „Audi“ gamyklose Ingolštate, Nekaro Ulme Vokietijoje ar „Volkswagen“ priklausančiose gamyklose kitose šalyse.
Šiuo metu visose Vengrijoje esančiose „Audi“ gamyklose dirba per 9000 žmonių, o bendras gamybinių patalpų plotas, įskaitant naująją gamyklą, padvigubėjo ir dabar siekia apie 4 mln. kvadratinių metrų.
„Audi“ bendrovė yra ir išlieka vienu iš didžiausių Vengrijos mokesčių mokėtojų ir vienu iš geidžiamiausių šios šalies darbdavių.