Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Naują „Volkswagen“ Vokietijoje pirmąjį 2015-ųjų pusmetį įsigijo vienas iš 120 piliečių

„Volkswagen“ gamintojai neslepia džiaugsmo birželio mėnesio ir pirmojo 2015 m pusmečio prekybos rezultatais. Per šį laikotarpį visos „Volkswagen Group“ koncerno markės viso pasaulio rinkose perkopė 5 mln. vienetų ribą, nedaug atsilikdamos nuo rekordinių pernai metų pirmojo pusmečio rezultatų.
„Volkswagen Passat Alltrack“
„Volkswagen Passat Alltrack“

Pasaulyje iš viso parduota 5,04 mln. vnt. (pernai – 5,07 mln. vnt., – 0,5 proc.) visais „Volkswagen“ koncerno markių ženklais pažymėtų automobilių. 
Birželį parduota 840400 vnt. (877900 vnt., – 4,3 proc.). Vangiausiai prekiauta Rusijos ir Pietų Amerikos rinkose. Fiksuotas pardavimų mažėjimas ir daugiamečio lyderio – Kinijos rinkoje. Tuo tarpu solidžiais pardavimų rezultatais džiugina vis daugiau Vakarų Europos šalių.

Visoje Europoje per pirmąjį šių metų pusmetį parduota 2,11 mln. vnt. (2,04 vnt., +3,7 proc.). Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) parduota 1,14 mln. vnt. (1,07 mln. vnt., +6,9 proc.). Vokietijoje parduota 668 300 vnt., automobilių (626 100 vnt., +6,7 proc.).

Vidurio ir Rytų Europos rinkose nupirkta 304 000 vnt. (343 900 vnt., -11,6 proc.), tame skaičiuje Rusijoje – 84 300 vnt. (142 600 vnt., – 40,9 proc.).

Šiaurės Amerikoje realizuota 451 200 vnt. „Volkswagen“ automobilių (425 900 vnt., +6 proc.), tame skaičiuje JAV – 295 000 vnt., (288 000 vnt., +2,4 proc.).

Pietų Amerikoje parduota 297 300 vnt. (383 700 vnt., -22,56 proc.), tame skaičiuje Brazilijoje – 211 800 vnt., (301 000 vnt., -29,6 proc.).

Azijos ir Ramiojo vandenyno regione parduota 1,94 mln. vnt. „Volkswagen“ automobilių (2 mln. vnt.; -3 proc.), tame skaičiuje Kinijoje – 1,74 mln. vnt. (1,81 mln. vnt. -3,9 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos