Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujajam „SEAT Ateca“ – „Autobest“ rinkimų karūna

Praėjus vos keletui dienų po to, kai „Ateca“ modeliui buvo uždėta Lietuvos metų automobilio karūna, šis SEAT automobilis įvertinimų kolekciją papildė dar vienu Europoje gerai žinomu apdovanojimu - „Best Buy Car of Europe 2017“ titulu, kurį skyrė „Autobest“ apdovanojimų komisija.
„SEAT Ateca“
„SEAT Ateca“ / Egidijaus Babelio nuotr.
Temos: 2 SEAT SEAT Ateca

Per 18 mėnesių SEAT pristatys 4 naujus modelius: jau prekybos atstovybes pasiekusį „Ateca“, 2017 m. pradžioje tai padarysiantį „Leon“ modelį, penktos kartos „Ibiza“ ir kitais metais debiutuosiantį naująjį kompanijos visureigį „Arona“.

„Ateca“ yra tarsi SEAT lūžio taškas. Į naują segmentą mes žengiame savo klientams galėdami pasiūlyti tobulą dinamiškumą. Tai neatsiejamas mūsų prekinio ženklo bruožas. „Ateca“ modeliui priklauso svarus indėlis į SEAT kokybinį šuolį. Šis apdovanojimas yra puikus įrodymas, kad esame teisingame kelyje“, – sakė SEAT prezidentas Luca de Meo.

Jau šešioliktą kartą apdovanojimus rengianti „Autobest“ komisija išskyrė bruožus, kurie lėmė „Ateca“ modelio pranašumą: dizainas, komfortas, paprastumas vairuoti, kaina, vertė ir techninio aptarnavimo kaštai.

Lapkričio mėnesį Italijos keliuose išbandytas naujasis „Ateca“ nurungė kitus keturis finalistus ir pelnė prestižinių Europos apdovanojimų komisijos, kurią sudaro apie automobilius rašantys žurnalistai iš 31 šalies, palankumą.

„Ateca“ pasižymi puikiu dizaino, komforto ir technologijų deriniu. Jis tobulai tinka tiek miesto džiunglėms, tiek bekelės išbandymams. Štai kodėl mes tikime, kad „Ateca“ yra tiesiog sutvertas tapti savo klasės lyderiu“, – sakė SEAT viceprezidentas Dr. Matthiasas Rabe.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?