„Bowers & Wilkins“ sistemoje, skirtoje „XC90“, naudojama speciali akustinė technologija, sukurta po penkis dešimtmečius trukusių novatoriškų garsiakalbių projektavimo tyrimų. „XC90“ įranga gaminama pagal akustines technologijas, sukurtas etaloniniams garsiakalbiams, naudojamiems akustiniu požiūriu itin reiklioje aplinkoje, kaip antai legendinėje Londono įrašų studijoje „Abbey Road Studios“.
Bendradarbiavimo rezultatas – aukštos kokybės, mažai deformuojančios garsą konstrukcijos garsiakalbių derinys, įskaitant plataus asortimento aliumininius aukštadažnius garsiakalbius, „Kevlar®“ vidutinės klasės įrenginius ir „Rohacell™“ žemadažnius garsiakalbius – komponentus, kurie naudojami apdovanojimus pelniusioje „Bowers & Wilkins“ aukščiausios kokybės garsiakalbių sistemoje. Į garso atkūrimo įrangą įeina ir centrinis garsiakalbis su „Bowers & Wilkins“ aukštadažnių garsiakalbių „on-top“ technologija, kuri pirmą kartą naudojama automobilyje ir kuri užtikrina aiškesnį, platesnio diapazono garsą.
„XC90“ naudojama mūsų aukštadažnių garsiakalbių šiuolaikinė technologija, kuri turi daug pranašumų automobilių aplinkoje. Iš esmės tai padidina santykį tarp tiesioginio ir atspindėto garso, nes vis daugiau signalų pasiekia klausytoją tiesiai iš aukštadažnių garsiakalbių, o ne atsispindėję nuo priekinio lango stiklo. Visa tai reiškia, kad „Bowers & Wilkins“ garso sistema „XC90“ automobilyje skleidžia neįtikėtinai aiškų ir gryną garsą“, – pasakojo Stuartas Nevillas, techninis „Bowers & Wilkins“ vadovas.
Sistema susideda iš 12 kanalų „HARMAN“ 1400 vatų „D“ klasės stiprintuvo, aptarnaujančio visus 19 „Bowers & Wilkins“ garsiakalbių – 7 naujausios technologijos aukštadažnius garsiakalbius (25 mm), 7 vidutinio dažnio garso kolonėles (5x100 mm ir 2x80 mm), pasižyminčias joms būdinga geltona „Bowers & Wilkins“ „Kevlar“ kūgio forma, aiškiai matoma už dangčio, 4 kūginius žemadažnius garsiakalbius (200/165 mm) ir naujovišką oru vėdinamą žemadažnį garsiakalbį (250 mm).
Oru vėdinamas žemadažnis garsiakalbis
Viena iš naujojo „XC90“ inovacijų – oru vėdinamas žemadažnis garsiakalbis, kuris į automobilio kėbulą yra integruotas, o ne pritaisytas kaip atskiras įrenginys.
„Žemadažnis garsiakalbis integruotas į mūsų naują keičiamo mastelio platformos architektūros konstrukciją („Scalable Product Architecture“) ir tokia konstrukcija tikriausiai yra pirmoji pasaulyje, kuri naudojama automobilių pramonėje, – pasakojo Michaelis Adenaueris, buvęs muzikos prodiuseris ir „Volvo cars“ garso atkūrimo sistemų ekspertas. – Tai padidina žemadažnio garsiakalbio gebėjimą pulsuoti daugiau oro ir tokiu būdu leidžia pasiekti labai žemus dažnius – iki 20 Hz. Iš esmės ši konstrukcija paverčia visą automobilio vidaus erdvę milžinišku žemadažniu garsiakalbiu.“