Pastarasis variklis papildo naujos kartos, ekonomiškų ir sklandžiai dirbančių variklių gretas, be to šis trio pasižymi mažu triukšmingumu – 1,6 l „Opel“ turbodyzeliai pagrįstai vadinami „šnabždantys“ varikliai.
Visai naujas 70 kW/95 AG, 1,6 l turbodyzelis bus montuojamas su „Start/Stop” įranga ir bus galimas su 6 laipsnių mažos trinties mechanine pavarų dėže. Šis variklis pakeičia 1,3 l dyzelinį agregatą, o sukimo momentas padidėja nuo 100 iki 280 Nm. Nauja tyliai dirbančio dyzelinio variklio versija pasižymi mažesnėmis sąnaudomis ir tarša.
Važiuojant šiuo ekonomiškus varikliu sunaudojama tik 4 l dyzelio 100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 105 g/km – 4 g mažiau nei pirmtakas (važiuojant mišriu ciklu). Todėl „Meriva“ Vokietijoje atitinka A+ energijos efektyvumo klasę. Universalusis „Opel“ vienatūris „Aktion Gesunder Rücken e.V” asociacijos buvo įvertintas už ergonomikos koncepciją (sveikų nugarų kampanija).
Su naujos galios dyzeliniu varikliu „Meriva“ galima nuo 16 000 eurų (rekomenduojama mažmeninė kaina su mokesčiais Baltijos šalyse).
Naujos kartos „Opel” dyzeliniai: galingi, ekonomiški ir draugiški gamtai
Naujas 1,6 l CDTI „Meriva” jau dabar atitinka „Euro 6” taršos standartus. Azoto oksido taršą pavyko sumažinti pritaikius „Lean NOx“ technologiją (LNT). Azoto oksidai kaupiasi LNT sistemos katalizatoriuje, o pasiekus tam tikrą ribą, variklio valdymo sistema automatiškai pradeda teršalų neutralizavimo procesą. „Opel“ LNT sistema nereikalauja jokios papildomos priežiūros.