Naujasis „HR-V“ bus siūlomas su hibridine „e:HEV” dviejų elektros motorų pavara, kuriai talkins 1.5l i-VTEC 96 kW galios benzininis variklis.
„Honda HR-V“ turės tris pavaros režimus: važiuojant nedideliu greičiu mieste veikia tik elektros motorai, staigiai greitėjant vidaus degimo variklis ir elektros agregatai veikia kartu, o važiuojant pastoviu greičiu greitkelyje dirba benzininis variklis. Vairuotojas taip pat galės pasirinkti sportinį, įprastą ar ekonominį važiavimo režimą. Papildomas valdymo režimas suteiks galimybę sparčiau įkrauti elektros bateriją per regeneratyvinio stabdymo sistemą.
„HR-V“ išvaizda atspindi „Honda“ minimalistinio dizaino filosofiją. Lyginant su pirmtaku, naujojo „HR-V“ prošvaisa padidėjo 10 mm, tačiau stogo linija yra 20 mm žemiau. Automobilis komplektuojamas su 18 colių ratlankiais.
Nepaisant kupė primenančios kėbulo estetikos, „HR-V“ ir toliau išlieka kone talpiausiu visureigiu savo segmente. 35 mm padidėjo keleiviams gale skirta erdvė kojoms. Visureigis bus siūlomas su „Magic Seats“ sistema, leidžiančia atlenkti ne tik galinę, bet ir sėdimąją galinės sėdynės dalį.
Priekyje „Honda HR-V“ erdvės įspūdį sustiprina funkcionali priekinė konsolė, kurioje montuojamas 9 colių lietimui jautrus ekranas. Multimedijos sistema suderinama su „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ platformomis. Informacija vairuotojui pateikiama 7 colių skaitmeniniame prietaisų skydelyje.
„Honda HR-V“ visose komplektacijose siūlomas su „Honda Sensing“ vairavimo pagalbų sistema. Ją sudaro adaptyvaus greičio palaikymo, kelio ženklų atpažinimo, nuokrypio iš eismo juostos, aklosios zonos stebėjimo, avarinio stabdymo ir kitos eismo dalyvių saugumą užtikrinančios sistemos.
Pirmoji „Honda HR-V“ karta pasaulį išvydo 1999 metais. Dabartinis „Honda HR-V“ modelis gamintas nuo 2015 metų. Europoje parduota daugiau nei 132 tūkst. šios kartos „HR-V“ automobilių.