Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Naujas ir modernus „Fiat 500X“ jau pasiekė Lietuvą

Viena svarbiausių šių metų „Fiat“ naujienų – pamėgtas kompaktinės klasės krosoveris „Fiat 500X“ atvyko į Lietuvą. Su juo jau galima susipažinti oficialioje „Fiat“ atstovybėje Vilniuje. Vieno geriausiai Europoje parduodamo automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 16 990 eurų, rašoma pranešime.
„Fiat 500X“
„Fiat 500X“ / Gamintojo nuotr.

Labiausiai pastebimas pokytis matomas pažvelgus į jo žibintus – ovalūs priekiniai dienos šviesos bei galiniai LED žibintai atrodo moderniai ir išskirtinai. Papildomos įrangos sąraše yra kartu su „Magnetti Marelli“ sukurta artimųjų bei tolimųjų šviesų LED žibintų sistema. Ji kelią apšviečia 20 proc. ryškiau nei ankstesniame modelyje naudota „Xenon“ technologija ir vartoja penkis kartus mažiau energijos.

Papildomai užsakoma yra „Adaptive-High Beam“ sistema, kuri automatiškai perjungia artimąsias šviesas, kai tik užfiksuojamas priešais atvažiuojantis automobilis ar pasivejamas kitas, kuriam kyla rizika būti apakintam, ir vėl įjungia tolimąsias, kai kitų eismo dalyvių nebėra.

Gamintojo nuotr./„Fiat 500X“
Gamintojo nuotr./„Fiat 500X“

Atnaujintas ir „Fiat 500X“ interjeras. Daugiausia dėmesio skirta vairuotojui. Automobilyje įmontuotas visiškai naujas prietaisų skydelis, kurio aiškius grafinius elementus suprasti galima akimirksniu. Visa informacija tradiciškai suskirstyta į tris apskritimus: dviejuose kraštiniuose yra tachometras bei spidometras, o viduryje – 3,5 colio skersmens TFT ekranas, kuriame rodoma pagrindinė kelionės ir automobilio informacija.

Atnaujinta „Fiat 500X“ centrinė konsolė: jos viduryje montuojamas 7 colių lietimui jautrus ekranas, o daugelį automobilio funkcijų galima valdyti „UconnectTM“ sistema. Tai „Bluetooth“ jungiamumas, valdymas balsu, žinučių skaitymas ir daugybė kitų funkcijų. Su automobiliu naudojant „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ sistemas galima prijungti išmaniuosius telefonus ir „Fiat“ ekrane matyti juose įdiegtas „Google Maps“, „Spotify“ bei kitas programas.

„500X“ yra pirmasis „Fiat“ modelis, į kurį bus montuojama naujausia gamintojo patobulintų turbininių variklių gama. Atnaujinti dyzeliniai varikliai yra 20 proc. tylesni nei ankstesnieji, o benzininiai – 20 proc. ekonomiškesni. Visi naujieji varikliai atitinka griežčiausius „Euro 6/D-TEMP“ ekologijos reikalavimus.

„Fiat 500X“ gamoje yra du benzininiai ir trys dyzeliniai varikliai. 1 litro darbinio tūrio, 3 cilindrų benzininis variklis pasiekia 120 AG bei 190 Nm galią, o 4 cilindrų 1,3 l – 150 AG bei 270 Nm. Abu varikliai montuojami į priekiniais ratais varomus modelius. 3 cilindrų agregatas bus poruojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o 4 cilindrų – su šešių laipsnių automatine dviejų sankabų DCT transmisija.

Gamintojo nuotr./„Fiat 500X“
Gamintojo nuotr./„Fiat 500X“

Automobiliai su 95 bei 120 AG pasiekiančiais varikliais yra varomi priekiniais ratais, o su 150 AG – visais keturiais. 95 AG dyzelinis variklis gali būti poruojamas su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže, 120 AG – su 6 laipsnių mechanine arba automatine, o 150 AG – su moderniausia koncerno devynių laipsnių automatine transmisija.

Nemažai atnaujinimų matoma „Fiat 500X“ išorėje bei interjere, variklių gamoje, tačiau daugiausia jų – komforto ir saugumo įrangoje. Šios sąrašas itin gausiai papildytas naujomis sistemomis.

Standartinėje kiekvieno „Fiat 500X“ įrangoje – eismo juostų ir ženklų atpažinimo sistema, vairuotojo prietaisų skydelyje pranešanti apie įvairius apribojimus, draudžiamuosius ir kitus ženklus, užkertanti kelią netikėtam važiavimui greičiau nei leistina. Ši funkcija yra itin patraukli priemiesčiuose, kai dažnai tenka kirsti gyvenvietę ar matyti greičio apribojimus. Sistema stebi greitį ribojančius ženklus bei įspėja, kada važiuojama greičiau nei leistina. Vairuotojui užtenka paspausti vieną mygtuką, kad sistema sumažintų greitį iki leistino toje atkarpoje.

„Fiat“ montuojamas specialus saugaus atstumo jutiklis, veikiantis įjungus kruizo kontrolę. Sparčiai artėjant prie kito automobilio, sistema automatiškai sumažina greitį, o tam automobiliui pasitraukus iš kelio ar nutolus, greitis vėl padidinamas.

Kompaktiškas krosoveris stebi kelią ir mato įvairias kliūtis ant jo. Jeigu vairuotojas nereaguoja į staiga atsiradusią kliūtį ir garsinius perspėjimus, „Fiat 500X“ gali sustoti pats ir taip išvengti smūgio arba sumažinti jo padarinius. „Brake Assist“ sistema, užfiksavus pavojingą situaciją, automatiškai padidina slėgį stabdžių sistemoje – taip sutrumpėja automobilio stabdymo kelias.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos