Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas „Jeep Wrangler“ saugumo bandymuose elgėsi keistai: nedovanotina avarijos pasekmė

JAV greitkelių eismo saugumo draudimo institutas (IIHS) atlieka automobilių saugumo bandymus. Ši organizacija išbandė šimtus, o gal ir tūkstančius naujų automobilių. Ir nė vienas iš jų nepasirodė taip keistai kaip „Jeep Wrangler“.
„Jeep Wrangler“ testas
„Jeep Wrangler“ testas / Stopkadras (IIHS)

Naujausios kartos „Jeep Wrangler“ gaminamas nuo 2018 metų. Tai – tikras visureigis, išsaugojęs daug bekelei svarbių savybių. Kalbame ne tik apie rėminę konstrukciją, bet ir apie lengvai nuimamas dureles, nulenkiamą priekinį stiklą, dideles ir storas padangas.

Tiesa, negalime apsimesti, kad visi „Jeep Wrangler“ važinės tik dykumų kopomis ar miško purvynais. Daugelis šių automobilių tarnaus kaip ir kur kas kuklesnės mašinos – veš vaikus į mokyklą. Todėl „Wrangler“ turi būti labai saugus.

Tai, kad didesni automobiliai yra saugesni, yra labai senas mitas, bet juo vis dar tiki nemažai žmonių. Šis saugumo bandymas jų įsitikinimų tikrai nepakeis, bet visi sutiks, kad šiame teste „Jeep Wrangler“ pasirodė kiek keistai. Šio bandymo metu su nejudančia kliūtimi susidūrė tik maža „Wrangler“ priekinio paviršiaus dalis. Tai – gana sudėtingas bandymas, nes visa smūgio jėga tenka tik konstrukcijos kampui. Tačiau per visą JAV greitkelių eismo saugumo draudimo instituto bandymų istoriją nė vienas automobilis nepasirodė taip keistai kaip naujasis „Wrangler“.

VIDEO: 2019 Jeep Wrangler 4-door driver-side small overlap IIHS crash test

Taip, šis visureigis apvirto. Sakome, kad „Wrangler“ pasirodė „keistai“, nes apsivertimas dar nereiškia, kad keleiviai bus rimtai sužaloti. Kitaip tariant, galėjo būti ir blogiau.

Kas nutiko? Na, „Wrangler“ yra gana aukštas automobilis. Smūgio jėga išplėšė ratą ir jis palindo po visureigio konstrukcija. Šio pleišto pakako, kad aukštą svorio centrą turintis „Wrangler“ nuvirstų ant šono kaip išgąsdina ožka.

Štai 2015-ųjų „Jeep Wrangler“ saugumo bandymas. Žemesnis visureigis taip paprastai neapsivertė:

VIDEO: ► Crash Test 2015 Jeep Wrangler

IIHS ekspertai teigia, kad naujasis „Wrangler“ išlaikė vairuotoją vietoje ir jis nebūtų patyręs didesnių sužeidimų. Tačiau apsivertimas vis tiek yra nedovanotina avarijos pasekmė. Ir nemanykite, kad tai – atsitiktinumas. Taip apsivertė du iš 3 bandytų „Wrangler“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?