„Corsa E“ ne tik montuojamas naujos kartos 1,0 l ECOTEC benzininis variklis ir šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė, tačiau ir naujai suprojektuota važiuoklė bei puikiai priderinta vairo sistema.
„Opel“ inžinieriai užmaskuotais, tačiau turinčiais teisę važiuoti prototipais, važinėjo Frankfurto prie Maino pietvakariuose, Pfalco regione. Bandomuosiuose automobiliuose buvo įmontuoti nauji 85 kW/115 AG, 1,0 l, trijų cilindrų varikliai su turbina bei „Sport” ir „Comfort” važiuoklės. Žinoma, juos lydėjo ir dabartinės „Corsa“: 1,4 l (74 kW/100 AG) ir 1,4 l Turbo (88 kW/120 AG).
„Opel” valdybos nariai, tarp kurių ir generalinis direktorius dr. Karlas Thomas Neumannas, inžinerijos vice prezidentas Michaelis Ablesonas ir pardavimų bei techninės priežiūros vice prezidentas Peteris Christianas Küspertas, akylai stebėjo naujos kartos „Corsa” bandymus.
Atsiliepimai teigiami – „Corsa E“ modelio progresas nuo „Corsa D“ milžiniškas, o naujam 1,0 l ECOTEC varikliui pagyros skirtos vienbalsiai. Pasak valdybos narių ir inžinierių, trijų cilindrų variklio su turbina stiprybės – sukimo momentas, važiavimo kokybė ir mažas triukšmingumas, drauge su naujos kartos pavarų dėže ir važiuokle, yra puikus naujos kartos „Corsa“ derinys.