Lietuvoje – naujas degalinių tinklas: pirmoji atidaryta šalia Marijampolės

Energija prekiaujanti ir degalinių tinklą valdanti bendrovė AS „VIRŠI-A“ atidarė pirmąją degalinę netoli Marijampolės, šalia A5 greitkelio. „Virši“ – viena pirmaujančių degalais prekiaujančių įmonių Latvijoje. Įmonė žinoma dėl savo tvarių ir inovatyvių sprendimų, todėl netrukus 314 kv. m ploto degalinėje bus įrengti saulės kolektoriai bei elektromobilių įkrovimo stotelės, rašoma „Virši“ pranešime spaudai.
„Virši“ degalinė
„Virši“ degalinė / Bendrovės nuotr.

Degalinė šalia Marijampolės yra pirmasis „Virši“ strateginės plėtros užsienyje žingsnis, tačiau tinklas planuoja tolimesnį vystymąsi Lietuvoje.

„Lietuva yra svarbi rinka plėtrai dėl dviejų priežasčių. Pirma, per pastarąjį dešimtmetį ji pasižymėjo stabiliu ekonomikos augimu. Antra, geografiniu požiūriu Lietuva yra pagrindinis tranzitinis kelias į kitas Europos šalis mūsų privatiems ir verslo klientams. Pradėti veiklą naujoje šalyje visada yra sudėtinga užduotis, tai – mūsų profesionalios komandos ir partnerių atkaklaus darbo rezultatas“, – sako „Virši“ valdybos pirmininkas Janis Viba.

Vieta šalia Marijampolės pasirinkta strategiškai

Nauja degalinė, anot J.Viba, papildys regiono infrastruktūrą ir prisidės prie keliautojų patogumo: „Tai yra viena pirmųjų degalinių važiuojant iš Lenkijos į Lietuvą. Važiuojantys greitkeliu ją gali aplankyti pasinaudodami tiesioginiu privažiavimu, neprailgindami savo kelionės.“

Bendrovės nuotr./„Virši“ degalinė
Bendrovės nuotr./„Virši“ degalinė

Degalinė didelį dėmesį skiriant klientų patogumui – jie bus aptarnaujami visą parą ir galės rinktis iš plataus gėrimų, užkandžių ir automobilių prekių asortimento, bus galima apsilankyti čia veikiančioje kavinėje.

Bendrovės nuotr./„Virši“ degalinė
Bendrovės nuotr./„Virši“ degalinė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis