„Universalų segmente mes užimame labai stiprią poziciją, – sako Håkanas Samuelssonas, „Volvo Cars“ prezidentas ir generalinis direktorius. – Daugelio žmonių mes žinomi kaip universalų markė. Nors šiandien „Volvo“ markė toli gražu neapsiriboja universalais, mes su pasididžiavimu tęsiame šį vertingą paveldą su naujuoju V90.“
Naujasis V90 yra trečiasis, gamą vainikuojančios 90-osios serijos, modelis. Visi šios serijos automobiliai sukurti panaudojant kompanijoje specialiai sukurtą modulinę platformą („Scalable Product Architecture“ – SPA). Ji atvėrė daug naujų galimybių, leidžiančių formuoti „Volvo“ automobilių dizainą, konstrukciją ir įrangą.
„Modernus „premium“ segmento universalas intriguojančiai suderina prabangos pojūtį su universalo silueto funkcionalumu. Įmantri naujojo „Volvo“ salono aplinka dera su didele krovinių erdve, užtikrinant reikiamą funkcionalumą“, – sako Thomas Ingenlathas, vyriausiasis „Volvo Cars“ viceprezidentas dizainui.
Naujasis V90 komplektuojamas su pusiau autonominio vairavimo „Pilot Assist“ sistema, pažangia standartine saugumo įranga, turinčia didelių gyvūnų aptikimo funkciją, nuvažiavimo nuo kelio prevencijos funkcija ir klasėje pirmaujančia ryšių įranga, įskaitant išmaniojo telefono integravimą su „Apple CarPlay“.
„Su V90 mes pateikiame labai stiprų pasiūlymą. Mūsų „PowerPulse“ technologija yra sukurta tam, kad suteiktų ypatingą dinamiką mūsų turbodyzeliniam varikliui, o „T8 Twin Engine“ benzinu ir elektra varoma įkraunama hibridinė jėgainė pasieks maždaug 410 AG pajėgumą ir leis, naudojant tik elektros energiją, nuvažiuoti apie 50 km atstumą,“ – sako dr. Peteris Mertensas, „Volvo Cars“ tyrimų ir vystymo vyriausiasis viceprezidentas.