Naujasis „Audi A4“ dar aukščiau kelia energinio efektyvumo kartelę versdamas ne juokais pasitempti konkurentus.
Eksterjero kūrėjams pavyko ženkliai padidinti kėbulo aptakumą. Sedano oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0,23 („Avant“ universalo - 0,26). Inžinieriams pavyko sukurti puikų metalų, naujoviškų kompozitinių medžiagų ir plastmasių derinį, kurio dėka naujasis „Audi A4“ sveria maždaug 120 kg mažiau nei pirmtakas.
Variklių inžinieriai taip pat pritaikė ne vieną energijos efektyvinimo sprendimą, todėl kiekvienas variklis – pradedant baziniu keturių cilindrų agregatu ir baigiant galingiausiu 200 kW (272 AG) galios šešių cilindrų motoru - savo efektyvumu taip pat lenkia pirmtakus.
Pirmą kartą „Audi A4“ variklių asortimente galima išvysti ir padidinto energinio efektyvumo 140 kW (190 AG) pajėgumo 2.0 „TFSI ultra“. Tai yra ne kas kita, kaip maksimaliam energiniam efektyvumui ir minimaliai taršai suderintas įprastas 2.0 TFSI, kuris visų pirma sužavės aplinką tausojančius vairuotojus. Vertinant pagal NEDC degalų sąnaudų nustatymo metodiką, „Audi A4“ sedanas su šiuo varikliu 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 4,8 l benzino ir į aplinką išmeta 109 g/km CO2 („Avant“ universalas – atitinkamai 5,0 l benzino ir 114 g/km CO2).
Naujuosius „Audi A4“ ir „Audi A4 Avant“ gatvėse ir keliuose išvysime šį rudenį. Tiekimai į Lietuvą ir Latviją prasidės jau rugsėjo mėn.
Vokietijoje „Audi A4“ sedaną galima įsigyti nuo 30 650 Eur, o už „Avant“ universalą teks primokėti dar 1 850 Eur.