M.Lichte norėjo, kad išorė atspindėtų prekės ženklo filosofiją. „Ratai ir sparnai – labai savitos išvaizdos. Mes būtent taip įsivaizduojame „Quattro“. Šis Q2 modelis parodo, kaip atrodys būsimi modeliai. „Audi“ nori pademonstruoti, kad „Quattro“ – tai pažangus, aukščiausios kokybės, sportiškas automobilis“, – sako M.Lichte.
Pasak „Audi“ vyriausiojo dizainerio, pastaruosius 10 metų „Audi“ rūpėjo sukurti tokią išorę, kad ji būtų lengvai atpažįstama tarptautinėje rinkoje.
„Dabar atėjo laikas tobulinti jos dizainą. Kad kiekvienas „Audi“ modelis, kaip ir naujasis Q2, turėtų savitą išvaizdą. Q3 taip pat bus išskirtinio dizaino. Kaip ir A8, A7, A6. Visi automobiliai atrodys skirtingai“, – žada M. Lichte.
Plačiau – LRT KULTŪROS laidos „Euromaxx“ reportaže.