Automobilio viduje išsiskiriantys akcentai – aukščiausios kokybės sportinės sėdynės, nauji spalvų deriniai ir centrinėje konsolėje įspaustas serijos numeris. Neprilygstamus „RS 6 Avant GT“ vairavimo pojūčius garantuoja tik šiam modeliui skirti itin lengvi reguliuojami amortizatoriai ir pertvarkytas „quattro“ pavaros galinis reduktorius. Modelyje montuojamas V formos 8 cilindrų variklis su dviem turbinomis išvysto 463 kW (630 AG) galią ir 850 Nm sukimo momentą.
Išskirtinė išvaizda
Naujasis „Audi RS 6 Avant GT“ savo išvaizda pastebimai skiriasi nuo kitų gamos modelių – „RS 6 Avant“ ir „RS 6 Avant performance“. Automobilio išskirtinumą lemia jo panašumas į „RS 6 GTO“ koncepcinį modelį. Vientisos radiatoriaus grotelės ir oro įsiurbimo angos tolygiai padengtos blizgančia juoda spalva, todėl automobilis atrodo platesnis ir žemesnis. Ryškesnę išvaizdą formuoja ir vertikalios mentės ties priekiniais ratais, naujos įsiurbimo angų grotelės ir į priekinį buferį integruotas priekinis aptakas.
Specialiai „RS 6 Avant GT“ modeliui „Audi Sport“ inžinieriai ne tik pirmą kartą pakeitė variklio gaubto dizainą, bet ir pagamino šią detalę iš anglies pluošto. Akį traukiantis unikalios tekstūros variklio gaubtas sklandžiai įsilieja į bendrą dizainą ir idealiai dera prie kėbulo spalvos. Už didelių 22 colių ratlankių įrengtos oro išleidimo angos sumažina oro slėgį ratų arkose ir pagerina stabdžių aušinimą. Kaip ir variklio dangtis, didžiulius ratus gaubiantys sparnai pirmą kartą gaminami vien iš anglies pluošto.
Automobilio profilį puošia slenksčių apdaila, iš blizgančio anglies pluošto pagaminti nauji šoninių veidrodėlių dangteliai ir specialiai GT versijai skirti unikalaus dizaino 6 stipinų, 22 colių ratlankiai. Naujojo modelio galinė dalis išsiskiria juodu „RS 6 GT“ ženkliuku, prie dizaino derančiomis bagažinės durimis su vizualiai žemesne pakrovimo briauna ir funkcionaliu difuzoriumi, kurio centre įrengtas automobilio plotį pabrėžiantis reflektorius. Gale akį itin traukia dvigubas aptakas – detalė, įkvėpta automobilių sporto. Pirmą kartą „RS 6 Avant“ istorijoje buvo atisakyta stogo bagažinės laikiklių. Be jų automobilio siluetas atrodo dar žemesnis ir sportiškesnis.
„RS 6 Avant GT“ standartiškai komplektuojamas su RS dizaino paketu „plus“. Solidžią juodą interjero apdailą papildo įvairūs raudonos ir vario spalvų derinio akcentai. Šiomis spalvomis yra siuvinėtas vairas, centrinės konsolės šonai, centrinis porankis ir durų rankenos. Be to, grindų kilimėliai papuošti tų pačių spalvų „RS 6 GT“ ženklinimu. Naujos RS sportinės sėdynės aptrauktos odos ir „Dinamica“ tekstilės deriniu bei papuoštos raudonos ir vario spalvų „RS 6 GT“ užrašais. Išskirtinis akcentas – centrinėje konsolėje įrašytas unikalus „RS 6 Avant GT“ serijos numeris.
Dinamiškumas
Naujajame „RS 6 Avant GT“ montuojamo variklio maksimali išvystoma galia siekia 463 kW (630 AG), o didžiausias sukimo momentas – 850 Nm. Šie rodikliai yra atitinkamai 22 kW (30 AG) ir 50 Nm didesni nei bazinio „RS 6 Avant“ modelio. Galingiausias gamos modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,3 sekundės arba 0,3 sekundės greičiau nei „RS 6 Avant“. Pajudėjęs iš vietos „RS 6 Avant GT“ modelis iki 200 km/val. įsibėgėja per 11,5 sekundės, taigi 0,5 sekundės greičiau nei „RS 6 Avant“. Maksimalus išvystomas greitis siekia 305 km/val., o efektyvų lėtėjimą užtikrina standartinė RS stabdžių sistema su keraminiais diskais.
4 litrų TFSI variklio trauka nuolatinei visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarai perduodama per aštuonių laipsnių „Tiptronic“ pavarų dėžę. Kaip ir „RS 6 Avant performance“ modelyje, „RS 6 Avant GT“ montuojamas naujos kartos blokuojamas centrinis reduktorius. Šis itin lengvas ir kompaktiškas mazgas įprastomis sąlygomis variklio galią priekinei ir galinei ašims paskirsto santykiu 40:60. Užfiksavus ratų praslydimą, daugiau sukimo momento perduodama tai ašiai, kurios sukibimas yra geresnis. Esant poreikiui, priekiniams ratams gali būti perduodama iki 70 proc., o galiniams – iki 85 proc. variklio traukos. Naujas centrinis reduktorius pagerina vairavimo dinamiką, užtikrina tikslesnį valdymą posūkiuose ir mažesnį nepakankamą pasukamumą.
Naująjį modelį iš gamos išskiria ir kitaip suderintas galinis „RS 6 Avant GT“ automobilio „quattro“ pavaros reduktorius. Pakeisti parametrai labiau orientuoti į valdymo tikslumą ir didesnį sukimo momento perdavimą galiniams ratams pasirinkus „dynamic“ vairavimo režimą. Tai užtikrina neutralesnį pasukamumą ir tikslesnį valdymą. Pirmą kartą „RS 6 Avant“ gamos istorijoje į standartinę įrangą įtraukti reguliuojami amortizatoriai, tačiau jie skirti tik GT modeliui. Su tokia optimalų dinamiško valdymo ir komforto derinį užtikrinančia pakaba automobilis yra 10 milimetrų žemesnis nei „RS 6 Avant“. „Audi“ klientai papildomai gali užsisakyti RS sportinę pakabą „plus“ su dinaminio valdymo sistema „Dynamic Ride Control“ arba adaptyviąją RS pneumatinę pakabą.
Išskirtinis dėmesys surinkimo kokybei
Nuo kitų gamos modelių naujasis „RS 6 Avant GT“ skiriasi dar ir tuo, kad nėra iki galo surenkamas Nekarzulme (Vokietija). Surinkti ir nudažyti kiekvieno iš planuojamų 660 automobilių kėbulai bus pristatomi į „Böllinger Höfe“ gamyklą, kurioje mažomis serijomis gaminami „Audi R8“, „e-tron GT quattro“ ir „RS e-tron GT“ modeliai. Netoli pagrindinės „Audi“ gamyklos Nekarzulme esantis kompleksas išsiskiria lanksčiu veiklos organizavimu, todėl tai ideali vieta „RS 6 Avant GT“ surinkimui.
Specialaus leidimo automobilių surinkimą užbaigs septyni patyrę „Audi“ darbuotojai. Kiekvienas automobilis šioje gamykloje praleis visą dieną, o visos GT versijai skirtos detalės bus montuojamos rankomis. Trijose surinkimo stotelėse besidarbuojantys specialistai kiekvienam iš 660 specialaus leidimo „RS 6 Avant GT“ automobilių sumontuos unikalų variklio gaubtą, ratų sparnus, slenksčių apdailas, dvigubą galinį aptaką, priekinį ir galinį buferius bei reguliuojamus amortizatorius.