Per visą automobilio eksploatacijos laikotarpį, vos nuriedėjus nuo surinkimo konvejerio iki jo palydų į metalo laužą, kiekvienas trečiosios kartos „Audi TT“ sugeneruoja net pusšeštos tonos mažiau šiltnamio efektą sukeliančių dujų. Tyrimo eigoje buvo vertinamas ne tik anglies dvideginio išmetimas, bet ir metano, anglies monoksido ir halogenizuotų organinių junginių keliama tarša.
„Mūsų tikslas – sumažinti kiekvieno naujo modelio bendrąją taršą lyginant su pirmtaku. Turime omenyje ne tik iš išmetimo vamzdžio rūkstančius dūmus. Mes, „Audi“ gamintojai, kompleksiškai vertiname visą su mobilumu susijusią gaminio ir procesų grandinę“ – teigia „Audi AG“ vyriausiasis inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas.
Firminė „Audi“ technologija – pažangiausių lengvųjų lydinių naudojimas automobilio kėbulo ir rėmo konstrukcijose - ne tik 50- čia kilogramų sumažino naujojo trečiosios kartos „Audi TT“ svorį lyginant su ankstesnės kartos modeliu, bet ir įgalino 9 procentais, t.y. net 800 kg, sumažinti gamybos procese sugeneruojamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį.