Naujasis D-MAX yra įvairioms užduotims pritaikomas pikapas – jo tvirtumas ir patikimumas užtikrina, jog automobilis idealiai atitiktų įvairiausių profesionalų poreikius: nuo miškininkų iki energetikos pramonės remontininkų, o komfortas leidžia apie tokio tipo transporto priemonę svarstyti ir šeimoms.
Tvirtesnis nei anksčiau
Struktūrai panaudota dar daugiau specialaus lengvesnio, tačiau itin dideliam tempimui (iki 390 MPa) atsparaus plieno – tai leido „Isuzu“ sukurti dar tvirtesnį pikapą, bendras jo standumas padidėjo 20 proc. Daug dėmesio buvo skirta išorinių detalių ir agregatų antikorozinei apsaugai – tai itin aktualu tokių šalių kaip Lietuva klimato sąlygomis. Variklio oro paėmimo anga ir elektriniai komponentai suprojektuoti aukštai, tad jis gali įveikti net iki 800 mm gylio brastą.
Modelio patikimumą užtikrina ir garantija. Šiuo metu Lietuvoje vis dar parduodamas ir pikapų ekspertų itin gerai vertinamas „Isuzu D-MAX“ siūlomas su didžiausia klasės 5 metų arba 250 000 km garantija, o naujojo ji nebus trumpesnė.
Naujasis „Isuzu D-MAX“ kol kas pristatomas su dviem dyzeliniais varikliais – 1,9 ir 3 litrų darbinio tūrio. Nors ir šiuo metu parduodamas D-MAX su 1,9 l ir 120 kW (163 AG) varikliu nestokoja gerų atsiliepimų, manoma, jog galingesnė jėgainė turėtų būti populiaresnė – ji pasiekia 140 kW (190 AG) pajėgumą bei 450 Nm sukimo momentą jau prie 1 600 aps./min. Nepaisant didelės galios, automobilio anglies dioksido (CO₂) emisija išlieka gana nedidelė – 181 g/km.
Variklis yra poruojamas su šešių laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže, o keturiais ratais varomuose modeliuose galimas galinio diferencialo blokavimas bei lėtesnės pavaros režimas.
Iš aliuminio pagamintas kardaninis velenas leido sumažinti bendrą masę (naujasis modelis sveria 1 890 kg). Lengvesnė detalė leido pagreitinti dviejų varančių ratų perjungimą į keturis, taip pat sutrumpinti laiką, reikalingą perjungti iš aukštesnės į lėtesnę pavarą ir atvirkščiai.
Pikapas, palyginti su ankstesniu, nežymiai padidėjo. D-MAX su dviguba kabina ilgis – 5,26 m, plotis – 1,87, o aukštis su stogo laikikliais – 1,79 m. Net 3,12 m ilgio ratų bazė užtikrina, kad D-MAX komfortu ant asfalto nenusileistų prabangesniems modeliams ir visureigiams.
Bus galima užsakyti tris „Isuzu D-MAX“ kėbulo tipus: su dviviete kabina „Regular Cab“, su dviviete kabina ir papildoma erdve daiktams pasidėti gale „Space Cab“ bei penkiaviete kabina „Crew Cab“.
Gausi technologinė įranga
Automobilis pristatytas tik Pietryčių Azijoje, tad tiksli jo standartinė bei papildoma įranga Lietuvoje dar nežinoma. Vis dėlto bendra įranga, palyginti su ankstesniu modeliu ir artimiausiais konkurentais, yra įspūdinga.
„Isuzu D-MAX“ gali turėti beraktę atrakinimo ir užvedimo, automatinio užrakinimo nueinant nuo automobilio ir automatinę šviesų sistemas, dviejų zonų klimato kontrolę, parkavimo jutiklius, automatiškai reguliuojamus valytuvus, „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ suderinamumą, 7 arba 9 colių įstrižainės lietimui jautrų ekraną, ir daug kitos įrangos.
Be to, bus nematomos zonos stebėjimo, statmenai judančio eismo stebėjimo ir stabdymo jėgos paskirstymo sistemos, statymo jutikliai, pajudėjimo įkalnėje ir nusileidimo nuokalne asistentai, šešios oro pagalvės.
Interjere yra daugiau poliruotų, solidumo suteikiančių detalių, lietimui jautrus ekranas centrinėje konsolėje bei skaitmeninis prietaisų skydelis, o pagrindines funkcijas galima valdyti ant vairo esančiais mygtukais. Aukščiausią įrangą turinčiuose modeliuose bus siūloma ir odos apdaila.
Pirmasis „Isuzu D-MAX“ teksiantis bandymas – Australijos saugumo bandymų agentūra ANCAP, testavimo metodika primenanti Europos „Euro NCAP“. Tikimasi, jog šiuose bandymuose D-MAX bus įvertintas maksimaliai gerai – penkiomis žvaigždutėmis.
Naujieji „Isuzu D-MAX“ modeliai į Lietuvą turėtų atkeliauti 2020 m.