Praėjusį mėnesį buvo pristatytas elektrinis „Mini Cooper SE“. Tai yra pirmasis BMW elektromobilis po to, kai 2013-aisiais rinkoje pasirodė „BMW i3“.
„Mini Cooper SE“ turi 135 kW/184 AG elektros variklį, o maksimalus sukimo momentas siekia 270 Nm.
„BMW“ teigia, kad priekiniais ratais varomas „Mini Cooper SE“ nuo 0 iki 60 km/h įsibėgėja per 3,9 sekundės, o nuo 0 iki 100 km/h – per 7,3 sekundės.
„Mini Cooper SE“ turi 32,6 kWh baterijų sistemą ir remiantis „WLTP“ (suderinta globali lengvųjų automobilių testavimo procedūra aut. past.), su pilnai įkrautomis baterijomis bus galima nuvažiuoti 235-270 km. Tad čia turime miesto elektromobilį.
Elektromobilio specifikacijos yra pakankamai įdomios ir sudomino gana daug potencialių pirkėjų. Kaip praneša Vokietijos žurnalas „Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung“, „Mini-e“ projektų vadovė Elena Eder džiaugiasi dideliu „Mini Cooper SE“ susidomėjimu. „Iki šiol jau turime daugiau nei 45 000 išankstinių [Mini Cooper SE] rezervacijų“, – teigia Elena.
Verta atkreipti dėmesį, kad BMW kol kas iš potencialių pirkėjų nereikalauja sumokėti už „Mini Cooper SE“ rezervaciją, tad koks realus pirkėjų susidomėjimo lygis pasakyti yra sunku.
BMW tikisi, kad „Mini Cooper SE“ elektromobilių gamyba Oksforde (Jungtinėje Karalystėje) esančioje gamykloje prasidės šių metų lapkritį.
Brexit’as gali apsunkinti naujų elektrinių transporto priemonių eksportą, tačiau Elena Eder tikina, kad kompanija yra viskam pasirengusi ir problemų nekils:
„Kad ir kas nutiktų, esame pasirengę bet kokiam įvykiui. Tai [Brexit] mūsų nepaveiks. Apie tai yra kalbama taip ilgai, kad jau esame pasirengę visiems įmanomiems scenarijams.“
BMW dar nėra tiksliai paskelbę, kiek „Mini Cooper SE“ elektromobiliai kainuos skirtingose rinkose, tačiau Vokietijoje jų kaina prasidės nuo 32 500 eurų.