Iš pirmo žvilgsnio, visiškai skirtingi automobiliai tarpusavyje iš tikrųjų turi daug bendro. ZR1 variklis generuoja 638 AG bei 818 Nm, tuo tarpu dviem cilindrais „ilgesnis“ „Viper“ motoras turi 640 AG bei 832 Nm. Žinoma, pastarojo modelio V10 jėgainė yra atmosferinė, tuo tarpu „Corvette“ V8 variklis yra suporuotas su našiu „Eaton“ firmos mechaniniu kompresoriumi.
Taigi, skirtumas tarp šių dviejų JAV superautomobilių ne toks jau ir didelis – tik 2 AG bei 5 Nm. Negana to, abiejų modelių gamintojai deklaruoja identiškus 0-96 km/h bei 0-160 km/h pagreičio laikus (atitinkamai 3,4 bei 7,3 sekundės).
Tačiau ekspertų iš „Motor Trend“ išvada apstublino SRT diviziją. Ekspertų teigimu, „Corvette ZR1“ yra visokeriopai geresnis automobilis už naujosios kartos „Viper“. „Tai – ne šiaip žvėris. Tai – žvėris su traukos bei stabilumo kontrolėmis“, – teigė „Motor Trend“.
Puikiai žinomos „Laguna Seca“ trasos ratą profesionalus ištvermės lenktynių veteranas Randy‘s Pobstas „SRT Viper GTS“ automobiliu apsuko per 1 min, 35,77 s. Tai – geresnis rezultatas nei pademonstravo „Ferrari 458 Italia“, „Lexus LFA“, „Audi R8 GT“, „Porsche 911 GT3 RS“ bei „Nissan GT-R“ modeliai.
Tačiau nuo esminio savo konkurento ZR-1 „SRT Viper“ atsiliko net 2,1 sekundės.
Toks rezultatas ne juokais įsiutino net ir patį SRT divizijos vadovą Ralphą Gillesą. Jis socialiniame tinkle „Twitter“ išreiškė savo abejingumą vairuotojo sugebėjimais. „Mes esame bandę šiuos modelius įvairiose trasose ir su tokiu akibrokštu nė karto nesusidūrėme“, – teigė jis socialiniame tinkle. Gilleso žinutes galite perskaityti čia.
Kitaip sakant, Ralphas buvo taip sutrikęs, kad profesionalų lenktynininką bei „Motor Trend“ žurnalistus išvadino bailiais, negalinčiais suvaldyti itin galingo „SRT Viper GTS“.