Naujos kartos „Ford Mondeo“ diegiama pėsčiųjų apsaugos sistema, kuri turėtų gerokai sušvelninti incidentų pasekmes arba padėtų jų apskritai išvengti. Šiame modelyje taip pat debiutuos visiškai naujas TDCi gamos viršūnėje būsiantis dyzelinis variklis.
„Ford“ pastaruoju metu nepaliauja stebinti naujausiomis pagalbinėmis technologijomis, kurios kuria saugią ir patogią automobilio vairavimo aplinką. Paryžiuje debiutavo naujos kartos „Ford“ susidūrimų prevencijos technologija „Pre-Collision Assist“ su „Pedestrian Detection“ (PD) moduliu, padedančiu išvengti susidūrimų su pėsčiaisiais.
PD skenuoja aplinką ir atpažįsta automobilio veikos zonoje esančius pėsčiuosius. Tuomet suveikia perspėjimo signalas ir, jei vairuotojas nereaguoja,
aktyvuojami stabdžiai.
Sistemą sudarovaizdo kamera, sumontuota ant priekinio stiklo, bamperiuose esantys radarai ir informacijos apdorojimo procesorius, kuris lygina gautus duomenis su atmintyje įrašytais pėsčiųjų siluetais. Sistema veikia važiuojant iki 80 km/h greičiu.
Siekdami išmokyti sistemą ir sumažinti klaidingų perspėjimų skaičių „Ford“ inžinieriai už daruose poligonuose ir įprastuose keliuose įveikė daugiau nei 500 000 kilometrų.
Paryžiuje debiutavo ir naujas 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis, generuojantis 210 AG ir net 450 Nm sukimo momentą esant 2000 sūkių per minutę. TDCi šeimos flagmanas turi dvi pakopinio veikimo turbinas ir yra gerokai mažiau taršus nei jo pirmtakas – 2,2 litro darbinio tūrio 200 AG jėgainė.
Elektronikos valdomos dvi turbinos veikia pakopomis. Pirmiausia žaibiškai įsijungia nedidelė mažos inercijos turbina, užtikrinanti padidintą slėgį mažų sūkių diapazone, po to startuoja kur kas didesnė didesnių sūkių diapazono turbina, padedanti generuoti varikliui maksimalią galią. Turbinos aušinamos tiek oru, tiek vandeniu, o „Active Termal Management System“ leidžia greičiau sušildyti atskirus variklio komponentus ir greičiau pasiekti optimalias veikimo sąlygas.
„Ford“ inžinieriai atnaujino ir anksčiau gamintą 2 litrų darbinio tūrio dyzelinį variklį su viena turbina. Modifikuota jėgainė gali generuoti 150 arba 180 AG. Visi trys to paties tūrio varikliai dalinasi nauju variklio bloku, cilindrų galvute bei degalų įpurškimo sistema. Visuose veiks ta pati išmetimo sistema su azoto oksido gaudykle.
Tiek 150, tiek 180 AG dyzelinė jėgainė galės būti komplektuojama su „Ford“ visų varančiųjų ratų sistema „Intelligent All-Wheel Drive“, kuri pasirūpina, kad, esant reikalui, galiniai ratai taip pat taptų varančiaisiais vos per 100 milisekundžių.
Naujos kartos „Mondeo“ bus pirmasis automobilis savo klasėje, kuriame bus montuojamas 1 litro darbinio tūrio variklis. Tiesa, tas variklis yra ne koks kitas, o tris metus iš eilės geriausiu pasaulyje išrinktas 125 AG galios trijų cilindrų benzininis „EcoBoost“. Jo veikimo charakteristikos buvo adaptuotos optimaliam veikimui dideliame automobilyje.