Galerijoje buvo galima išvysti ne tik naujausią „Mustang“ modelį, bet ir senąjį sportišką „Ford Mustang Shelby“.
Šiemet pristatytas „Mustang“ yra pirmasis šios kartos automobilis, parduodamas Europoje. Ankstesnių kartų „Mustang“ modeliai į Europą atkeliaudavo tik antrinėje rinkoje, prieš tai nupirkti Amerikoje.
Kol kas europiečiams siūloma rinktis iš dviejų variklių – klasikinės 5 litrų darbinio tūrio „aštuoniukės“, generuojančios 418 AG ir turinčios 530 niutonmetrų sukimo momentą, arba 2,3 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklio, gebančio išvystyti 314 AG bei 432 Nm sukimo momentą.
Naująjį „Ford Mustang“ rinkoje bus galima pasirinkti dviejų kėbulo formų, su šešių greičių mechanine ar automatine pavarų dėžėmis. Europietiškieji „Ford Mustang“ bus siūlomi dešimties spalvų, su standartiniais 19 colių skersmens ratais, automatiniais HID priekiniais žibintais, dviejų zonų klimato kontrole, LED galiniais žibintais ir galiniu difuzoriumi.
Pirmieji „Ford Mustang“ modeliai Europos prekyboje pasirodys liepą. Kupė modelio kaina prasideda nuo 36 500 Eur, o kabrioleto – nuo 40 700 Eur.