Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Naujasis „Ford Transit“ rinkoje pasirodys 2014-ųjų pavasarį

Vienas populiariausių pasaulyje komercinių automobilių „Ford Transit“ bus geriausias klasėje pagal eksploatacijos sąnaudas ir krovos gebą. Naujos kartos „Transit“, kuris Europos rinką pasieks kitų metų pradžioje, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Ford Transit“
„Ford Transit“ / „Ford“ nuotr.

Naujasis modelis yra „Ford“ legendinės komercinių automobilių šeimos, kurios visi nariai bus atnaujinami per 24 mėnesius, narys. Anksčiau jau pasirodė Pasaulio komercinio automobilio titulus IVOTY‘2013 ir IVOTY‘2014 laimėję „Ford Transit Custom“ ir „Ford Transit Connect“, o naujojo kompaktinio „Ford Transit Courier“ pasirodant laukiama 2014 metais. Kitaip tariant, „Transit“ tampa atskira „Ford“ automobilių šeima. 

„Mūsų komercinis flagmanas „Transit“ ir vėl nustato žaidimo taisykles savo klasėje: mažesnės eksploatacijos sąnaudos, įspūdinga krova ir naujausios technologijos – viskas viename. Dar reikia pridėti didžiulį modifikacijų pasirinkimą ir legendinį „Transit“ patvarumą“, – sakė „Ford of Europe“ komercinių automobilių linijos direktorius Paulas Randle. 

Naujasis „Transit“ sukurtas naudojant globalią platformą, kuri pakeis ankstesnę ir sunkesnę „Transit“ naudotą platformą. Beje, šiemet „Ford“ paskelbė pagaminusi 7 milijonus „Transit“ nuo šio modelio debiuto 1965 metais. 

„Transit“ galės būti varomas priekiniais, galiniais arba visais keturiais ratais

„Transit ECOnetic“ modifikacijos išsiskirs itin maža anglies dvideginio emisija (nuo 169 gramų 100 km) ir vos 6,4 litro 100 kilometrų kelio siekiančiomis degalų sąnaudomis. Palyginti su panašiomis dabartinės kartos „Transit ECOnetic“ modifikacijomis, degalų sąnaudos sumažėjo dar maždaug 6 proc. 

Iš viso „ECOnetic“ gamą sudarys 6 modifikacijos, kurių bendroji masė neviršys 3,5 tonos. Standartiniai modeliai bus komplektuojami 2,2 litro darbinio tūrio „Duratorq“ dyzeliais, kurių galia sieks 100, 125 arba 155 AG, ar 125 arba 155 AG HDT6 serijos benzininiais varikliais, kurių tarša atitinka Euro 6 reikalavimus. 

Naujasis „Transit“ bus varomas priekiniais, galiniais arba visais 4 ratais, jo techninio aptarnavimo periodiškumas sieks 2 metus arba 50 tūkst. kilometrų, o 150 tūkst. kilometrų ribos techninio aptarnavimo laikas sutrumpėjo nuo 5,4 iki 4,2 valandos. Gerokai sutrumpėjo ir nenumatytojo remonto laikas – pavyzdžiui, galinio rato stabdžių disko remontas dabar truks vos 1,3 valandos.  

Itin tvirta kėbulo konstrukcija, kurioje naudojami specialaus lydinio plienas, leidžia prognozuoti ilgą gyvavimo ir darbo laiką, o kėbulo garantija kiauryminiam rūdijimui siekia 12 metų. 

Tikrinant „Transit“ patvarumą buvo pravažiuota 11 milijonų kilometrų – 275 kartus aplink Žemės rutulį. Maždaug pusę milijono kilometrų nuvažiavo realūs „Transit“ vartotojai-savanoriai. Pirmą kartą bandymuose buvo atliekami ir smūgių bandymai – pavyzdžiui, trenkiamasi į 15 centimetrų aukščio šaligatvio kraštą važiuojant 60 km/h greičiu. 

Naujojo „Transit“ krovos geba padidėjo maždaug 11 proc.

Naujojo „Transit“ krovos geba padidėjo maždaug 11 proc. Standartiniame automobilio krovinių skyriuje lengvai tilps standartinio ilgio vamzdžiai, padėklai, statybinės plokštės. Šoninės slankiosios durys atveria net 1,3 metro pločio angą, patogiai pakrauti ir iškrauti naudojant savaeigį pakrovėją.   

L2 tipo krovinių skyriaus tūris padidėjo nuo 10,3 iki 11,2 kvadratinio metro, taigi, jame galima vežti keturis standartinius Euro padėklus. „Jumbo“ tipo kėbulas leidžia pakrauti net 15,1 kvadratinio metro tūrio erdvę. 

„Transit“ krovinių skyrius gali būti trijų skirtingų ilgių ir dviejų aukščių, o jo maksimali keliamoji galia siekia 4,7 tonos. Kėbule taip pat integruotas galinis pakrovimo laiptas, lengvai valomos grindys, plastikinė sienų apsauga, standartiniai krovinio tvirtinimo taškai, LED apšvietimas. Modifikacija 350HD leidžia tempti iki 3,5 tonos svorio priekabą. 

Taip pat esama modifikacijų su dviguba keleivių kabina, variantai su sustiprinta važiuokle, „SuperJumbo“ kėbulas, kuriame galima gabenti 5 m ilgio krovinius, keleiviams vežti skirta 18 vietų versija. Visa puokštė modifikacijų išsiskleis iki kitų metų pabaigos.  

Vairuotojo ir keleivių komfortą naujasis „Transit“ užtikrins didesne salono erdve, geresniu matomumu bei patogesniais krėslais. Vairuotoją pradžiugins reguliuojamo kampo ir aukščio vairo kolonėlė. 

Salone į akis krenta naujas modernus prietaisų skydelis, daugybė daiktadėžių, viršutinė lentyna ir skrynia po dviguba keleivių sėdyne. 

Montuojamos jėgainės užtikrina automobiliui dinamiškumą ir tikslų valdymą, primenantį įprastą lengvąjį automobilį. Pagerėjo akustinis ir važiuoklės komfortas. „Transit“ taip pat bus montuojama „Ford“ balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC, pagalbos kelyje sistema „Emergency Assistance“, adaptyvioji automatinė važiavimo režimo palaikymo sistema, kelio žymėjimo perspėjimo sistema, galinio vaizdo kamera, oro slėgio padangose stebėjimo sistema. Taip pat čia bus montuojama naujausios kartos elektroninė stabilumo kontrolės sistema su posūkių kontrolės moduliu – elektroninės smegenys automatiškai pristabdo automobilį, jei vairuotojas pernelyg greitai įvažiuoja į staigų posūkį. 

Naujasis „Transit“ Europos salonuose pasirodys 2014 metų pavasarį. Europos rinkai skirti automobiliai bus gaminami Turkijos „Otosan“ gamykloje. JAV rinkai skirti „Transit“ bus gaminami Kanzas Sityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos