Naujasis „Honda ZR-V“ visureigis: vikrus kaip „Civic“, talpus kaip „CR-V“

Pernai rudenį „Honda“ Europoje pristatė visiškai naują „ZR-V“ visureigį. Išties, praėję metai Japonijos gamintojui Europoje buvo ypatingai gausūs naujienų. Senajame žemyne pristatyta šeštoji populiariausio „Honda CR-V“ visureigių karta. Pastarųjų gamą papildė ir „Honda e:Ny1“ elektromobilis. Tad kuo ypatingas naujasis „Honda ZR-V“ modelis?
Naujasis „Honda ZR-V“ visureigis: vikrus kaip „Civic“, talpus kaip „CR-V“
Naujasis „Honda ZR-V“ visureigis: vikrus kaip „Civic“, talpus kaip „CR-V“ / „Honda“ nuotr.

Apžvelgsime svarbiausias šio modelio savybes. Beje, „Honda“ šiuo metu siūlo net 7000 Eur nuolaidą visoms „Honda ZR-V“ modelio komplektacijoms.

Didesnis už „HR-V“, mažesnis už „CR-V“

„Honda“ nuotr./Pagal dydį „Honda ZR-V“ užimą vietą tarp mažesnio „HR-V“ ir didesnio „CR-V“
„Honda“ nuotr./Pagal dydį „Honda ZR-V“ užimą vietą tarp mažesnio „HR-V“ ir didesnio „CR-V“

Norint įvertinti „Honda ZR-V“, neapsieisime be rinkos konteksto. Europa tapo miesto visureigių meka. Dydis nesvarbu - maži, vidutiniai, dideli - miesto visureigiai yra sparčiausiai augantis automobilių segmentas. Visureigiai iš gamintojų gamos palengva išstūmė sedanus, hečbekus, universalus bei kitas klasikines automobilių kėbulo formas.

Dėl šios priežasties „Honda“ nusprendė iš esmės atnaujinti savo visureigių šeimą.

„Honda HR-V“ seniai įsitvirtino tarp kompaktinės klasės miesto visureigių. Į komfortą orientuotas 4.34 metro ilgio, 1.5l e:HEV pilnai hibridine (ang. full hybrid) pavara varomas „HR-V“ yra mažiausias „Hondos“ SUV Europoje.

„Honda“ nuotr./„Honda ZR-V“ - naujas visureigis „Honda“ modelių gamoje
„Honda“ nuotr./„Honda ZR-V“ - naujas visureigis „Honda“ modelių gamoje

Naujasis šeštosios kartos „Honda CR-V“ išaugo į didesnių visureigių segmentą. „CR-V“ ilgis siekia 4.70 metro. Tai net 12 centimetrų daugiau nei penktoji „CR-V“ karta. Naujasis „CR-V“ - didelis ir solidus šeimos automobilis.

„Honda ZR-V“ įsispraudė į nišą tarp „HR-V“ ir „CR-V“ modelių. „ZR-V“ ilgis yra 4.57 metro - beveik identiškas ankstesnės kartos „CR-V“ modeliui. Tiesa, skirtumus galime pastebėti ne tik automobilio dydyje, bet ir charakteryje.

Visureigis dinamiškam vairavimui

„Honda“ nuotr./Naujasis „Honda ZR-V“ išsiskiria sportišku charakteriu
„Honda“ nuotr./Naujasis „Honda ZR-V“ išsiskiria sportišku charakteriu

„Honda ZR-V“ yra varomas naujos kartos e:HEV pavaros, kurią sudaro 2.0l benzininis ir du elektriniai varikliai. Tai pilnas savaime įsikraunantis hibridas. „Honda“ hibridinėje sistemoje benzininis variklis naudojamas kaip generatorius, o ratus suka elektriniai varikliai. Automobilis tolygiai greitėja, nejuntamai persijungia pavaros - jausmas, lyg važiuotum elektromobiliu.

Bendra elektrinių ir benzininio variklio galia „ZR-V“ siekia net 329 AG! Šios sistemos dėka „ZR-V“ iki 100 km/h įsibėgėja per 7.8 sekundės. Nepaisant pagirtinų dinamikos rodiklių, vidutinės „Honda ZR-V“ sąnaudos siekia tik 5.6l / 100 km.

„ZR-V“ - „civikas“ visureigio kailyje

„Honda“ nuotr./„Honda ZR-V“ sukurtas „Honda Civic“ modelio pagrindu
„Honda“ nuotr./„Honda ZR-V“ sukurtas „Honda Civic“ modelio pagrindu

„Honda ZR-V“ netaps automobilių sprinto čempionu. Tačiau tai automobilis, orientuotas į dinamišką kasdienį vairavimą. Akceleratoriaus nereikia „minti“ ar varginti variklio ieškant aukštų apsukų - automobilis pritaikytas būti vikrus tipinėse vairavimo situacijose.

Šios savybės užkoduotos „ZR-V“ genuose, mat pakabą, svorio balansavimo principus ir galios jėgainę visureigis paveldėjo iš vienuoliktosios kartos „Honda Civic“ modelio. Galima sakyti, „ZR-V“ - tai „civiko“ visureigio versija.

Rezultatas? Pirmiausia, žemesnė sėdėjimo pozicija, labiau primenanti lengvąjį automobilį nei visureigį. Antra - dėl žemesnio svorio centro puikiai valdomi kėbulo lingavimai (ang. body roll). Tai leidžia saugiau jaustis greituose posūkiuose ir mėgautis dinamišku vairavimu. Nepaisant kiek didesnio svorio, „ZR-V“ sprinte iki 100 km/h prilygsta „Civic“ modeliui.

Trečia - lyginant su „Civic“ - kur kas daugiau vietos bagažui ir keleiviams salone. Nuleidus galines sėdynes, „ZR-V“ rasis 110 papildomų litrų bagažui.

Premium visureigis už patrauklią kainą

„Honda“ nuotr./„Honda ZR-V“ - kaip ir kituose „Honda“ modeliuose - klimato kontrolės, garso aparatūros ir kitos funkcijos valdomos fizinėmis rankenėlėmis
„Honda“ nuotr./„Honda ZR-V“ - kaip ir kituose „Honda“ modeliuose - klimato kontrolės, garso aparatūros ir kitos funkcijos valdomos fizinėmis rankenėlėmis

„Honda“ - vienas iš nedaugelio šiandienos gamintojų, atsispyręs kitai vairuotojų nemėgstamai madai, kai vis daugiau valdymo sprendimų salone persikelia į multimedijos ekraną.

„ZR-V“ salone rasite klasikinius ratukus klimato kontrolės sistemai, ratuku galima valdyti ir muzikos garsą (!).

Hibridinė pavara užtikrina, kad automobilio salone itin tylu. Naujos kartos modeliuose „Honda“ itin daug dėmesio skyrė garso izoliacijai.

Jau standartinėje „Elegance“ komplektacijoje (33.360 Eur*) „ZR-V“ siūlo išmanų „Sensing“ sistemų rinkinį, kuris apima adaptyvaus greičio palaikymą, kelio ženklų atpažinimą, savarankišką vairavimą eismo spūstyje ir daugelį kitų saugos funkcijų. Joje taip pat įrengtos šildomos priekinės sėdynės, parkavimo jutikliai priekyje ir gale, galinio vaizdo kamera.

„Sport“ (35.380 Eur*) komplektacija prideda sportinių dizaino akcentų, kombinuotus tekstilės ir odos sėdynių apmušalus, kojos judesiu atidaromą bagažinės dangtį.

Aukščiausioje „Advance“ komplektacijoje (38.400 Eur*) rasite odines šildomas priekines ir galines sėdynes, šildomą vairą bei „Bose“ garso sistemą su 12 garsiakalbių.

* Specialus pasiūlymas. Šiuo metu visų komplektacijų „Honda ZR-V“ - net 7000 Eur pigiau. Nurodytos specialaus pasiūlymo kainos. Pasiūlymo laikas ribotas. Daugiau sužinokite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis