Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad tai tėra „Facelift“ versija, reiškianti, jog modelis tik atnaujintas. Tačiau gamintojas užtikrina – tai visiškai nauja „Optima“.
Pristatytas automobilis kiek didesnis už pirmtaką ir gali pasigirti evoliucionavusia išvaizda. Lyginant su prieš tai buvusiu modeliu, KIA savo kūriniui suteikė ir tobulesnę važiuoklę bei pasikeitusį interjerą. Ratų bazė ir automobilio aukštis padidėjo vienu centimetru, paplatėjo 2,5 cm.
Nors automobilio važiuoklė nėra visiškai nauja, tačiau KIA teigia, kad ji visokeriopai patobulinta siekiant efektyvinti automobilio valdymo savybes. Naujas elektrinis vairo mechanizmas dirbs su adaptyvia amortizavimo sistema.
Gamintojas nepamiršo ir garso izoliacijos tobulinimo, tad naujos kartos „Optima“ keleiviams mažiau girdėsis vėjo ir padangų keliamas triukšmas.
Automobilio dizaineriai sukūrė naują, tačiau atpažįstamą „Optima“ veidą. Pokyčių atsirado priekiniuose žibintuose, taip pat kur kas raumeningiau ir tvirčiau atrodo priekinis bamperis.
Pasikeitęs ir galinių LED žibintų bei bamperio dizainas. KIA tvirtina, kad automobilio kėbulo standumą pavyko padidinti net 50 procentų, mat naujojo modelio „Optima“ gamybai buvo naudojamas didesnio tvirtumo plienas. Vėliau ketinama pradėti ir universalo kėbulo gamybą.
Automobilio interjere pokyčiai pastebimi kiek labiau. Valdymo panelė buvo perprojektuota ir dabar joje esantis liečiamas ekranas yra aukščiau. Žemiau nuleistas mygtukų blokas. Salone naudojama daugiau prabangesnių medžiagų, lietimui jautrus ekranas dabar yra 8 colių dydžio.
Nors automobilis išoriškai pailgėjo tik vienu centimetru, tačiau perprojektuotas salonas dabar suteikia daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams.
Vieta kojoms padidėjo 2,5 cm. Galvos ir pečių erdvės taip pat padidėjo, o gale sėdintieji dabar turės atskirą šildymo sistemos funkciją ir saulės skydelius.
„Optima“ modelis aprūpintas naujausiomis saugumo ir komforto sistemomis. Automobilis turės adaptyvią kruizo kontrolę, aklosios zonos stebėjimo funkciją, gale važiuojančio automobilio aptikimo sistemą, linijos laikymosi technologiją. Kritiniu atveju vairuotojui taip pat pagelbės autonominė avarinio stabdymo sistema.
Kaip ir praėjusios kartos „Optima“, taip ir šis modelis bus pardavinėjamas su 1,7 litro darbo tūrio varikliu.
Tiesa, agregatas kiek patobulintas. 5 arklio galiomis išaugo pajėgumas, kuris dabar siekia 139 arklio galias. Sukimo momentas – 340 niutonmetrų. CO2 emisiją pavyko sumažinti iki 110g/km.
Frankfurte taip pat buvo galima išvysti ir naują „Optima“ versija, kuri pavadinta GT vardu. Automobilis aprūpintas dviejų litrų darbo tūrio benzininiu varikliu, kuris išvysto 250 arklio jėgų.
2016-aisiais KIA planuoja pardavinėti ir hibridinius, iš tinklo įkraunamus „Optima“ modelius.