Naujasis „Kia Sportage“ kurtas europiečiams: padrąsins norinčius nulipti nuo asfalto

Pagal griežtus inžinerinius parametrus sukonstruotas naujos kartos „Kia Sportage“ miesto visureigis pasižymi ypatybe, svarbia ir Lietuvos vairuotojams. Komforto ir valdymo savybes šio modelio kūrėjai vystė atsižvelgdami būtent į europiečių poreikius, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Kia Sportage“ miesto visureigis
„Kia Sportage“ miesto visureigis / Gamintojo nuotr.

Pirmą kartą per visą 28 metų „Sportage“ istoriją Europai skirta miesto visureigio versija išsiskirs unikalia ratų baze. Ji leido sukurti didelę salono erdvę, atitinkančią absoliučios daugumos kasdien automobilį vairuojančių žmonių praktiškumo poreikius. Visureigio išorės gabaritai taip pat pritaikyti Europos keliams, o pavaros technologijos padrąsins ir norinčius nulipti nuo asfalto.

Derino Senojo žemyno keliuose

Naujoji platforma suteikė „Kia“ inžinieriams galimybę kruopščiai išdėstyti svarbiausius mechaninius mazgus ir elektronikos įrangą. Taip buvo sukurtas rafinuotas SUV, kuris pasižymi stabilumu kelyje, dinamišku ir tiksliu valdymu bei komfortu.

Derindami naujos kartos „Sportage“ pakabą ir vairo sistemą bei kalibruodami elektroninių vairuotojo pagalbininkų darbą „Kia“ inžinieriai atliko įvairius testus Europos keliuose. Dėl automobilyje pirmą kartą įdiegtų technologinių sprendimų jis valdomas optimaliai tiksliai, nepriklausomai nuo kelio dangos tipo ir oro sąlygų.

„Sportage“ montuojamas elektrinės pavaros vairo stiprintuvas (MDPS) užtikrina gerą grįžtamąjį ryšį, todėl vairuotojas labiau įsitraukia į automobilio valdymą. Priekyje įrengta nepriklausoma „MacPherson“ tipo pakaba, o gale pritaikyta daugiasvirtė konstrukcija suteikė galimybę tiek ir mėgautis tolygiu bei komfortišku važiavimu, tiek ir išnaudoti dinamišką automobilio charakterį.

Papildomai montuojama aktyvioji elektronikos valdoma pakaba (ECS) nenutrūkstamai kontroliuoja amortizatorių darbą. Ši technologija greitai reaguoja į „Sportage“ kėbulo padėties pasikeitimus ir vairo pasukimus. Įveikiant posūkius akimirksniu koreguojamas amortizatorių veikimas leidžia neutralizuoti staigius kėbulo pakilimus, nusileidimus ar pasvyrimus, taip užtikrinant ne tik didesnį važiavimo komfortą, bet ir saugumą.

Svyravimų slopinimo jėgos intensyvumas keičiamas pagal kelio sąlygas. Dėl to galima komfortiškai įveikti įvairaus tipo nelygumus ir išvengti smūgių perdavimo nuo ratų į saloną.

Sudėtingoms sąlygoms – „Terrain Mode“ technologija

Pirmą kartą „Sportage“ įdiegta „Terrain Mode“ technologija, kurią bus galima rinktis komplektuojant modelius su hibridinėmis pavaromis ir visų varančiųjų ratų sistemomis. Iškylas gamtoje ir aktyvų laisvalaikį mėgstantiems „Sportage“ savininkams skirta pažangi įranga automatiškai parenka didžiausią sukibimą užtikrinančias automobilio parinktis. Ši technologija skirta vairuoti sudėtingomis sąlygomis, kuomet tenka važiuoti per sniegą, purvą arba smėlį.

Pradedant važiuoti, visuose modeliuose aktyvuojamas pagrindinės pavaros „Drive“ režimas. Tuomet pagal savo poreikius vairuotojai taip pat gali rinktis maksimaliam komfortui skirtą „Comfort“, mažiausių degalų sąnaudų ir emisijos „Eco“ arba įtraukiančio valdymo „Sport“ režimą.

Gamintojo nuotr./„Kia Sportage“ miesto visureigis
Gamintojo nuotr./„Kia Sportage“ miesto visureigis

Pasirinkus pastarąjį, gaunama greitesnė reakcija į vairo pasukimą ir akceleratoriaus paspaudimą suteikia dinamiško vairavimo pojūtį. Siekiant užtikrinti patogumą ir vairavimo saugumą, informacija apie visus važiavimo režimus rodoma didelės raiškos prietaisų skydelio ekrane. Priklausomai nuo pasirinkto režimo, pateikiamos ir tematiką atitinkančios vizualizacijos.

Pritaikytas ir itin sudėtingoms sąlygoms

Naudojant elektronikos valdomą „Sportage“ visų varančiųjų ratų sistemą, galia optimaliai paskirstoma tarp priekinės ir galinės ašių. Priklausomai nuo kelio sąlygų ir eismo situacijos, traukos perdavimas gali žymiai skirtis – taip užtikrinamas dinamiškas valdymas, taip pat padidėja saugumas ir sumažėja degalų sąnaudos.

Modeliuose tik su vidaus degimo varikliais ar su švelniojo hibrido sistema veikia visų varančiųjų ratų sistemos blokavimo funkcija. Naudojantis ja, aktyvuojama nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara pagerina sukibimą važiuojant per sniegą arba įveikiant bekelę.

Dinamiškai automobiliu važiuoti padeda pažangi, stabilumą posūkiuose pagerinanti „E-Handling“ sistema. Hibridiniuose modeliuose ir įkraunamuosiuose hibriduose su standartiniais amortizatoriais diegiama technologija pagerina priekiniais ratais varomų visureigių sukibimą, išnaudodama elektros variklio sukimo momentą. Įrangos privalumai atsiskleidžia pavojingose situacijose, kuomet būtina ypač greita reakcija į vairo pasukimą.

Prekyba Europoje gaminamu naujos kartos „Kia Sportage“ prasidės 2021 m. gruodžio antroje dalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų