Naujasis „Opel Corsa” į aplinką išmeta tik 82 g/km anglies dvideginio

Naujasis „Opel Corsa” ne tik atrodo puikiai, jis dar ir taupus degalams. Trijų durų 70 kW/95 AG 1,3 l CDTI „ecoFlex” varianto su „Start/Stop”, kuri montuojama kaip standartinė įranga, stabdymo energijos rekuperacijos sistema ir mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis, nauja „Easytronic 3.0” pavarų dėže, anglies dvideginio tarša neviršija 82 g/km.
Naujasis „Opel Corsa“
Naujasis „Opel Corsa“ / „Opel“ nuotr.

Degalų sąnaudos taip pat sumažėjo iki 3,1 l/100 km važiuojant mišriu ciklu, o tai reiškia, kad naujasis „Corsa“ dabar tapo vienu ekonomiškiausiu „Opel“ automobiliu rinkoje, kokį tik galima rinktis iš dyzelinių automobilių asortimento. Šį taupumo čempioną bus galima užsisakyti nuo kovo mėnesio.

„Mūsų automatizuota mechaninė penkių laipsnių pavarų dėžė naujame „Corsa” tikrai patiks kainai jautresniems klientams, kurie vertina automatinės pavarų dėžės komfortą“, - sako Peteris Christianas Küspertas, „Opel Group” pardavimų ir techninės priežiūros vice prezidentas. „O mažas dyzelinis automobilis tampa tikru efektyvumo gigantu, puikiai tinkančiu trumpam važiavimui apsipirkti mieste, ar ilgoms kelionėms.”

Ekonomiškas: degalų sąnaudos – 3,1 l/100 km, anglies dvideginio tarša neviršija 82 g/km CO2

Iš esmės atnaujintas dyzelinis 70 kW/95 AG variklis, kurio maksimalus sukimo momentas 190 Nm esant 1750 – 2500 aps./min. ir kuriame montuojamas naujausios kartos turbokompresorius, užtikrina veržlesnį važiavimą bei akceleraciją, net ir esant žemoms variklio apsukoms, tačiau variklis dirba itin tyliai.

Vandens siurblys, veikiantis tik tuomet kai to reikia ir dviejų lygių tepalo siurblys, užtikrina mažą anglies dvideginio taršą. Nemažai tam įtakos turi ir specialios mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos bei „Opel“ stabdymo energijos rekuperacijos sistema.

Su šiomis naujovėmis ir „Easytronic 3.0” transmisija, trijų durų „Corsa” sunaudoja vos 3,1 l/100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 82 g/km, tai yra 3 g mažiau nei variantas su mechanine penkių laipsnių pavarų dėže.

„Opel“ nuotr./Naujasis „Opel Corsa“
„Opel“ nuotr./Naujasis „Opel Corsa“

„Easytronic 3.0”: didelis komfortas, mažos degalų sąnaudos

Penkių laipsnių „Easytronic 3.0” pavarų dėžė yra mažesnio svorio, vidinė trintis mažesnė nei įprastų automatinių transmisijų. Tokia pavarų dėžė sujungia mechaninės transmisijos efektyvumą ir automatinės patogumą. „Easytronic 3.0” automatiškai parenka labiausiai degalus taupančią pavarą  – geriausias mechaninės transmisijos ir mažo dydžio variklio derinys, kad užtikrinti ekonomišką važiavimą. Automatizuota transmisija kartu su „Start/Stop” įranga užtikrina dar mažesnes degalų sąnaudas, ypač važiuojant mieste.

„Opel“ inžinieriai automatizuotai transmisijai sukūrė specialų krumpliaratį. Penktos krumpliaračių poros perdavimo skaičius sumažina variklio sukimosi greitį, tačiau nemažėja automobilio greitis važiuojant, pvz., automagistrale, o variklio skleidžiamas garsas tampa malonus ir nevarginantis klausai. „Easytronic 3.0” turi lėto važiavimo „creep” funkciją, kuri randama automatinėse pavarų dėžėse, kad būtų patogu atlikti manevrus itin mažu greičiu.

„Opel“ nuotr./Naujasis „Opel Corsa“
„Opel“ nuotr./Naujasis „Opel Corsa“

Be to, transmisija turi ir kitas funkcijas – greito pajudėjimo iš vietos bei sportiškos, staigios akceleracijos.

Naujos kartos „Easytronic” pasižymi staigiu veikimu ir greitu bei sklandžiu pavarų perjungimu. To pavyko pasiekti dėl pavaros jutiklių ir kontrolės technologijų patobulinimo bei visai atnaujintos mechaninės pavarų dėžės.

Be automatinio režimo, kuomet pavarų perjungimą ir sankabos atjungimą atlieka elektronika valdoma hidraulika, „Easytronic 3.0” leidžia pavaras perjungti ir mechaniniu būdu, pastumiant pavarų svirtį. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis