„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Naujasis „Renault Arkana E-Tech Hybrid 145“ – hibridinis SUV coupe

Naujasis „Renault Arkana“ savo pavidalu laužo visus jo segmente priimtus standartus, suderindamas akivaizdžius prieštaravimus. Erdvus, sportiškas ir komfortabilus hibridas.
Renault Arkana „E-TECH 145“ hibridas
Renault Arkana „E-TECH 145“ hibridas / Renault nuotr.

Naujasis 4,57 m ilgio „Renault Arkana“ yra 100 proc. hibridinis automobilis, gaminamas elektrifikuota versija. Dabar jį galima įsigyti su naujuoju „E-TECH 145“ hibridiniu varikliu. Papildoma naujovė – 160 AG „1,3 Tce” benzininis variklis su 12 V mikrohibridine sistema.

„E-TECH 145“ hibridinis variklis ekologiškesnis, sunaudoja mažiau energijos ir suteikia maksimalų vairavimo malonumą. Naujojo „Renault Arkana” „full hybrid“ variklis su 1,2 kWh 230 V traukos akumuliatoriumi vairuotojui siūlo visus elektrinės pavaros privalumus, nereikalaudamas automobilio jungimo prie elektros tinklo.

Išskirtinio dizaino, erdvaus salono, inovatyvių „SUV” technologijų automobiliu elektriniu režimu mieste galima nuvažiuoti iki 80 proc. vairavimo laiko, mėgaujantis tyliu važiavimu, komfortu ir žaibišku variklio reagavimu. Priklausomai nuo sąlygų, automobilio nuvažiuojamas atstumas važiuojant elektriniu reżimu gali siekti 3 km.

Revoliucinė „E-TECH“ technologija, atkeliavusi tiesiai iš „Formulės 1“ lenktynių, novatoriški sprendimai gerinant automobilio aerodinamiką, ypač turint omeny SCx koeficientą (0,72), kuris 25 proc. geresnis nei standartinių visureigių, naujajam „Renault Arkana E-TECH 145” leidžia sunaudoti tik 4,8 l / 100 km ir sumažinti emisijų išmetimą iki 108 g CO2/km.

Be to, sportinėje „Renault Arkana“ „RS Line“ versijoje standartiškai montuojama pavarų perjungimo „shift-by-wire” valdymo svirtis, dar vadinama elektroniniu perjungikliu.

Naujas „1.3 TCE 160” variklis su 12 V mikrohibridine sistema

Be hibridinio variklio „E-TECH 145“, „Renault Arkana“ siūlo naują „1,3 Tce” benzininį variklį su 12 V mikrohibridinės sistemos palaikymu. Šis komplektas – tai ekonomiškumo, lankstumo ir vairavimo malonumo sinonimas.

Naujos versijos 1,3 l variklis išvysto 160 AG galią, esant vos 5,7 l/100 km degalų sąnaudoms ir CO2 emisijai neviršijančiai 130 g/km.

12 V mikrohibridinė technologija suteikia specifinių pranašumų – leidžia iki 8 proc. sumažinti vidutines degalų sąnaudas bei 8,5 proc. sumažinti CO2 išmetimo lygį.

„Renault Arkana“ taiko dar vieną naujovę, ty. „Sailing Stop“ funkciją, prieinamą visose „TCe 140” ir „TCe 160” variklių versijose. Galima ją įjungti arba išjungti naudojant „Multi Sense“ sistemą („My Sense“ arba „Eco“ režimu). Šis prietaisas leidžia papildomai net 4 gramais sumažinti išmetamą CO2 kiekį, veikdamas perjungiant pavaras į neutralią padėtį stabdymo metu, esant greičiui nuo 30 iki 140 km/val.

2021 m. kovo mėnesį į rinką išleistas „Renaut Arkana“ yra unikalus pasiūlymas kupė visureigių segmente. Iki šiol Europos rinkoje šį automobilį įsigijo daugiau nei 10 000 pirkėjų.

„Renault Arkana“ puikiai iliustruoja „Naujosios bangos“ proveržį, kurios esmė: užkariauti C segmentą, vadovaujantis moderniomis idėjomis. Modernaus tipo, „gyvenimo pilnatvę užtikrinantis” automobilis, kuris dėl jame sutelktos energiją taupančios ir prieinama kaina gaunamos E-TECH technologijos, leis veiksmingai populiarinti elektromobilumą.” – sakė François Laurent, Arkana programos direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs